Halloj!
Får en beg. kopplingskåpa skickad till mig i veckan, som jag tänkte måla/lacka innan montering. Någon som har ngt bra tips på färg som tål både värme/avfettning/ev. en skvätt lösningsmedel i värsta fall och liknande?? Spray är ju att föredra!
Är en kopplingskåpa till en Yamaha XT 600. Är svart färg jag är ute efter.
Får en beg. kopplingskåpa skickad till mig i veckan, som jag tänkte måla/lacka innan montering. Någon som har ngt bra tips på färg som tål både värme/avfettning/ev. en skvätt lösningsmedel i värsta fall och liknande?? Spray är ju att föredra!
Är en kopplingskåpa till en Yamaha XT 600. Är svart färg jag är ute efter.
Last edited: