Dags att beställa nytt drivpaket och jag tänkte fråga er här vilken drevning som kan vara lämplig. Jag kommer att skifta en del mellan motardfälgar och endurofälgar så jag hade önskat att ha samma storlek på bakdrevet för att slippa ha 2 kedjor. Just nu har jag 14? 48 i drevning vilket jag tycker verkar lite för hetsigt för motardsulorna men det duger bra i skogen. Inte så vanligt med 501 i motardutförande men jag kanske kan få ett riktmärke.
Tipsa mer än gärna om alternativ till original drivpaket, kan tänka mig att det går att spara några kronor på det. Hur är det med bakdreven, är det någon standardstorlek eller nåt, tyckte mina gamla RGV drev verkade passa.
Kan passa på att fråga efter billiga sadelöverdrag, ett original skulle kosta över tusenlappen bara för överdraget. Kan tänka mig ett svart.
Tipsa mer än gärna om alternativ till original drivpaket, kan tänka mig att det går att spara några kronor på det. Hur är det med bakdreven, är det någon standardstorlek eller nåt, tyckte mina gamla RGV drev verkade passa.
Kan passa på att fråga efter billiga sadelöverdrag, ett original skulle kosta över tusenlappen bara för överdraget. Kan tänka mig ett svart.