Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Menar du allvar? Vad är du rädd för? Att du ska behöva genomlida ytterligare en nedladdning på hela 26 KB?sgtpepper skrev:Hört talas om CRC någongång? Det finns alltid en anledning att gzippa/rar:a/etc ihop en fil som skall skickas.

Ninjaboy skrev:Menar du allvar? Vad är du rädd för? Att du ska behöva genomlida en nedladdning på hela 26 KB till?![]()

Blev liiite mer OT än jag hade tänkt men visst blev det bättre.Tjet skrev:Bättre att rara ner filerna, slukar bandbredd.
Ligger nu uppe en mall för OpenOffice och en PDF. Nöjd?![]()
![]()
robbandalal skrev:josafan, är det hasselhoff som kukar sig på din avatar? rolig![]()

Tjet skrev:

stony skrev:Såg nyss att folk postar för fullt i bbb hubbarna om sidankommer nog bli en skiva eller 2 till apb
![]()

Skicka dom en liten bonus vettja, dina egna filmer... inte mer än rätt att dom får ta del av dom, vi har ju lånat derasFUBAR skrev:Haha, känner mig lite ångerfull, bäst jag skickar tillbaks lite filmer![]()
Najde skrev:Liten fråga bara. Adressen är den till företaget eller privatpersonen?
kaZmur skrev:Sweclockers är nu informerade![]()
Jo, och jag skapade en ny tråd med samma namn. Något efterbliven är man.Tjet skrev:
FUBAR skrev:Hahaha nu ligger den på http://ostfrallan.com/![]()

Hur många besök är det nu? Tycker hela idèn är grym, kommer garanterat skicka tillbaka ett par filmer.Tjet skrev:Hahaha! Fan, bandbredden kommer väl ta slut om det fortsätter så här.![]()
FUBAR skrev:Hur många besök är det nu? Tycker hela idèn är grym, kommer garanterat skicka tillbaka ett par filmer.![]()
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |