tänkte fråga om er åsikt ang att lämna in hojen eller göra det själv.
har en KTM660 -04 som är i behov av en service. den har gått ca 1750mil och förra servicen utfördes vid ca 1500mil. efter det har jag bytt olja ett par gånger, får castrol slx (tror jag den heter) extremt billigt så varför inte lixom.
Min fråga är nu denna. Tycker ni jag ska lämna in hojen på en genomgång + storservice för att få stämpel och alla andra saker som är bra till försäljning?
eller tycker ni jag ska göra det hela själv? aldrig tittat under ventilkåpan på den här hojen så har ingen aning om hur det ska ställas, men det är väl rullvippor om jag inte gissar helt åt helvete?
samt om någon lämnat in en likadan hoj och vad servicen kostade..
har en KTM660 -04 som är i behov av en service. den har gått ca 1750mil och förra servicen utfördes vid ca 1500mil. efter det har jag bytt olja ett par gånger, får castrol slx (tror jag den heter) extremt billigt så varför inte lixom.
Min fråga är nu denna. Tycker ni jag ska lämna in hojen på en genomgång + storservice för att få stämpel och alla andra saker som är bra till försäljning?
eller tycker ni jag ska göra det hela själv? aldrig tittat under ventilkåpan på den här hojen så har ingen aning om hur det ska ställas, men det är väl rullvippor om jag inte gissar helt åt helvete?
samt om någon lämnat in en likadan hoj och vad servicen kostade..