Läktarplats, biljetter till Valencia

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Ja jag vet att vi är tidigt ute, men vi måste boka i tid...

Jag vill veta vart man ska sitta när det är dags för MotoGP-final.

Vad jag vet så ser man nästan hela banan från diverse höjder runt banan, men vi vill även se depå/prisceremoni. Dessutom vill vi ha ordentliga stolar att sitta på.

Ni som var på finalen kan väll ge några tips.

Tack på förhand!

/Joakim

Ps. Om Rossi redan är ute ur gamet när det vankas final så säljer vi en komplett resa för 6 pers för en 6 pizzor och tolv öl...

Jag vill veta vart man ska sitta när det är dags för MotoGP-final.

Vad jag vet så ser man nästan hela banan från diverse höjder runt banan, men vi vill även se depå/prisceremoni. Dessutom vill vi ha ordentliga stolar att sitta på.

Ni som var på finalen kan väll ge några tips.

Tack på förhand!

/Joakim

Ps. Om Rossi redan är ute ur gamet när det vankas final så säljer vi en komplett resa för 6 pers för en 6 pizzor och tolv öl...

Det finns ju läktare ovanpå depåboxarna. Då ser man iaf själva depågatan, självklart ser man inte in i boxarna då man sitter på dem.
Annars är det sittplatsläktare runt hela banan i stort sett.
Om jag hade fått välja hade jag velat sitta på på huvudläktaren vid inbromsningen efter start/mål. Då ser du depå, inbromsningen där och stora delar av banan.

/Berra

Edit: Bild från position:

sladd.jpg

Last edited:
Hur och var bokar man lättast dessa biljetter?

Finns det någon allmän site för alla race eller är det försäljning på varsitt håll för var race?

-@

Så f*n heller att vi gör. Hard cash är det som gäller. 6 pizzor och 6 öl är bara en normal svensk frukost, minst 7 lakan ska i alla fall jag ha.:mad:

Så f*n heller att vi gör. Hard cash är det som gäller. 6 pizzor och 6 öl är bara en normal svensk frukost, minst 7 lakan ska i alla fall jag ha.:mad:

Om vi blir tvungna att sälja så finns det säkert någon i de värmländska skogarna som kan köpa för riktiga pengar!

... ...

/Joakim

Innan folk börjar gapa så vill jag bara säga att resan är såld till mig för 6 pizzor och tolv öl!:banana

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back