Läktarplats, biljetter till Valencia

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Ja jag vet att vi är tidigt ute, men vi måste boka i tid...

Jag vill veta vart man ska sitta när det är dags för MotoGP-final.

Vad jag vet så ser man nästan hela banan från diverse höjder runt banan, men vi vill även se depå/prisceremoni. Dessutom vill vi ha ordentliga stolar att sitta på.

Ni som var på finalen kan väll ge några tips.

Tack på förhand!

/Joakim

Ps. Om Rossi redan är ute ur gamet när det vankas final så säljer vi en komplett resa för 6 pers för en 6 pizzor och tolv öl...

Jag vill veta vart man ska sitta när det är dags för MotoGP-final.

Vad jag vet så ser man nästan hela banan från diverse höjder runt banan, men vi vill även se depå/prisceremoni. Dessutom vill vi ha ordentliga stolar att sitta på.

Ni som var på finalen kan väll ge några tips.

Tack på förhand!

/Joakim

Ps. Om Rossi redan är ute ur gamet när det vankas final så säljer vi en komplett resa för 6 pers för en 6 pizzor och tolv öl...

Det finns ju läktare ovanpå depåboxarna. Då ser man iaf själva depågatan, självklart ser man inte in i boxarna då man sitter på dem.
Annars är det sittplatsläktare runt hela banan i stort sett.
Om jag hade fått välja hade jag velat sitta på på huvudläktaren vid inbromsningen efter start/mål. Då ser du depå, inbromsningen där och stora delar av banan.

/Berra

Edit: Bild från position:

sladd.jpg

Last edited:
Hur och var bokar man lättast dessa biljetter?

Finns det någon allmän site för alla race eller är det försäljning på varsitt håll för var race?

-@

Så f*n heller att vi gör. Hard cash är det som gäller. 6 pizzor och 6 öl är bara en normal svensk frukost, minst 7 lakan ska i alla fall jag ha.:mad:

Så f*n heller att vi gör. Hard cash är det som gäller. 6 pizzor och 6 öl är bara en normal svensk frukost, minst 7 lakan ska i alla fall jag ha.:mad:

Om vi blir tvungna att sälja så finns det säkert någon i de värmländska skogarna som kan köpa för riktiga pengar!

... ...

/Joakim

Innan folk börjar gapa så vill jag bara säga att resan är såld till mig för 6 pizzor och tolv öl!:banana

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...