Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
När vi var till kalix å kollade på hojåkarna som skjussade runt på banan hann vi även med några besök i depån. På en av husacyklarna var det en som hade satt luftfiltret rakt bakåt från förgasaren istället för upp igenom ramen. Detta utgjorde säkert nån fin fördel för honom men för mig skulle det spela stor roll ifall jag kunde kapa ner sadeln lite så jag når att hänga ut mer! Någon som har något tips angående detta? Husasadeln är ju oval innuti vilket innebär att man inte kommer kunna ta ner den hur mycke som helst, och som jag förstår det så har det endast med luftfilterplaceringen att göra. Finns det kanske redan lägre sadlar att köpa?
Skulle en annan lösning kanske vara att flytta upp fotpinnarna?
För att inte fortsätta gå offtopic i en annan tråd så tackar jag Akra-Linkan för tipset om hondas gashandtag, ska kollas upp! Har någon annan något förslag på gashandtag med kortare slag så uppskattas även det
Skulle en annan lösning kanske vara att flytta upp fotpinnarna?
För att inte fortsätta gå offtopic i en annan tråd så tackar jag Akra-Linkan för tipset om hondas gashandtag, ska kollas upp! Har någon annan något förslag på gashandtag med kortare slag så uppskattas även det