Läggmatch

Tror att bengt åke klämt skägget i brevlådan nu... om sverige förlorar matchen mot slovakien så kommer spekulationerna att vara igång,,

Han kan ju inte säga så där, man kan ju låta det bättre spelarna vila, men man måste ju ändå gå in för att vinna matchen.

smart att "vila" spelarna mot slovakien, dom är inte dåliga. Om han planerar en läggmatch bara för att kunna möta ett sämre lag är det jävligt illa, är inte så jag fått lärt mig om tävlingar och matcher, då är det 110% som gäller!

Först ratar man Holmström och Nylander som ju är glödheta i NHL innan OS men tar med Hannula som inte ens skulle platsa i Björklöven. Sen ska man lägga sig i en match för att möta ett bättre lag(Schweiz) i kvarten. B-Å, skärpning!!

Den här matchen hade passat utmärkt som debutmatch för mig som knappt ens kan stå på ett par skridskor. Vore ju fantastiskt att få göra skridskodebut i OS! Ingen risk att vi vinner och alla är glada!

Förlorar vi den här matchen, med eller utan flit så förlorar vi garanterat kvarten. Schweiz är inte dåliga år, eller så har de bara tur.

[ironi]
klart vi ska ha en läggmatch, känns ju sådär härligt svenskt :tungan :hihi
[/ironi]

med deras löner så kan dom fan jobba lite nu och vila nångång nästa vecka :7peta :fatta!

Biifer skrev:
Vann inte Schweiz över både Tjeckien och Kanada?

Precis dom har ju inget att förlora inte vill man ju möta dom nu!
Sen att Gerber är helt ruskig gör ju inte saken bättre.

Dé é medalj som gäller, hur vägen dit gick till är det inte många som kommer ihåg om 10 år.
Men jag tror inte att "läggmatch" är rätta ordet, taktisk fördelning av spelarmaterialet passar nog bättre.
Men förlorar dom mot Slovakien gäller det nog fan att dom vinner mot Schweiz......

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg