Lägga om däck i Sthlm

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
Som rubriken lyder: någon som vet en vettig däckverkstad i 08-området som lägger om medhavda hojdäck?

Wheeler Dealer på Kocksgatan. Då får du även en upplevelse på köpet!

/Mackan

Birka Gummi. Falugatan, Vasastan.
Om man kommer med lösa hjul.

vanadis gummi, tror dom även hjälper dej å skifta (inte behöva ha lösa hjul)

Hur fan tar man ens av hjulen?
:mad:

Det står i instruktionsboken oftast, hur man tar av hjulen.

Du tar dom enklast ett och ett till däckhandlarn, använd spännband och fixera hojen på centralstödet så det inte tippar. Har du inget centralstöd är det talja från taket som gäller...

Svenska Motorcykelaktiebolaget

Trevlig herre som plockar av hjulet, byter däck o plockar på skiten igen. :tummenupp

Det står i instruktionsboken oftast, hur man tar av hjulen.

Du tar dom enklast ett och ett till däckhandlarn, använd spännband och fixera hojen på centralstödet så det inte tippar. Har du inget centralstöd är det talja från taket som gäller...

Depåstöd verkar väl ännu smartare?
Centralstöd trodde jag inte ens fanns längre. :brynad

Efterosm Fürsten inte själv säger nått så säger jag väl själv SWT-racing då. Alltid fått bra service och alltid lika kul att komma dit.. vettiga priser med...
Vi åker från västerås för att byta däck där... men vi är å andra sida i sthlm ofta...

Petar lite på Fürsten: får jag rabatt nästa gång jag handlar nu???:D :tuttar :rolleyes:

Depåstöd verkar väl ännu smartare?
Centralstöd trodde jag inte ens fanns längre. :brynad

Uppenbarligen visste du hur man gör...

var bara lite minnesproblem?:tummenupp

Säg till nästa gång du skall lirka ut däcket samtidigt som du har hojen på depåstödet. Kommer med en bira och solstol då...

Uppenbarligen visste du hur man gör...

var bara lite minnesproblem?:tummenupp

Säg till nästa gång du skall lirka ut däcket samtidigt som du har hojen på depåstödet. Kommer med en bira och solstol då...
Hmmm...anar en liten doft av ironi men kan inte riktigt klura ut vart den syftar.
Skulle finnas något problem med att få loss ett backdäck när hojen står på depåstöd?
Du kan få titta på när jag gör det men tvivlar på att du hinner få upp solstolen och öppna biran innan det är klart. :tungan

:tummenupp
Håller med flera andra...Wheeler Dealer på Koksgatan.

Edit stavfel

Va iväg igår med min duke2 och la om däck hos SWT-racing, grymt bra service och kunnig personal.. Kan rekomendera dom starkt, kommer besöka dom fler gånger känns det som..

Mvh Putte

Va iväg igår med min duke2 och la om däck hos SWT-racing, grymt bra service och kunnig personal.. Kan rekomendera dom starkt, kommer besöka dom fler gånger känns det som..

Mvh Putte

Word :yoparty

Bra och snabb service med bra priser på däck. Gå inte in på Yamahacenter och fråga efter vägen bara ... för de har iiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnggggennnn aaaaaaannnning om vart det ligger :huvet :huvet :huvet (typ bara rakt över gatan, på baksidan av huset)

Mvh Putte

Då va det vi som sågs där igår, kan bara hålla med, för pojkar som mig som hellre åker än skruvar är det skönt att bara rulla in cykeln och vänta på att det skiftas. Inget strul och alltid trevligt bemötande.

Till SWT:
Kul att se att du skruvar igen Patrik, hoppas du inte har allt för ont idag.

/A - Orange Superduke.

Mc-Bolaget i Järfälla tycker jag är riktigt bra.
Trevliga, grymma priser och framför allt varsama om fälgen.

Varför inte köpa däck på hojdäck.se som har avtal med VIANOR som tar in hela hojen om du vill, då behöver du ju inte ens komma in med lösa hjul. Dom har verkstäder i hela Sverige, på hemsidan ser du vart. Jag har köpt där, funka kanon!

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...