Lägg order här på Streetfightertröjor

WOOHOO.. fick min idag, tyvärr så hade limmet på kuveret släppt så den var öppen men tröjan låg kvar.. :D:D:D:D

sån tur brukar man ju inte ha...

CalleLundin skrev:
WOOHOO.. fick min idag, tyvärr så hade limmet på kuveret släppt så den var öppen men tröjan låg kvar.. :D:D:D:D

sån tur brukar man ju inte ha...

Min var faktiskt också öppen. Fick åka till posten och hämta min för tydligen tyckte dom att paketet var för stort för mitt brevinkast.. :D

wohooo fick min idag och det paketet var stängt o förseglat så man nästan var tvungen att spränga med granat för o få upp det :tummenupp

tröjjan = skitball!

Pax för att lägga upp den största bilden :D Bra jobbat Swedie :tummenupp
Trjan.jpg

Jag har upptäckt att limmet på vissa paket var smärre dåligt... ledsen för det. hoppas ni inte fick nån lortig ersättningströja i paketet bara. :)

Swedie skrev:
Jag har upptäckt att limmet på vissa paket var smärre dåligt... ledsen för det. hoppas ni inte fick nån lortig ersättningströja i paketet bara. :)

mitt paket var oxå öppet men den var inte skitig, man tackar för snabb leverans :tummenupp

Var och hämtade paketet på posten..Samma här att det var för stort för brevlådan (eller för tungt för brevbäraren att bära)
.. Nu kan man ju ta en repa i helgen och slippa frysa :Bugar

Jag får inte ha min tröja på jobbet, dom tycker den kan va provocerande för äldre människor som ser MC saker som kriminella, maltez korset som ett Järnkors och Streetfihghter som nån boxnings trams...

Jag säger bara att tröjan e nog jävligt lyckad. . :tummenupp

CalleLundin skrev:
Jag får inte ha min tröja på jobbet, dom tycker den kan va provocerande för äldre människor som ser MC saker som kriminella, maltez korset som ett Järnkors och Streetfihghter som nån boxnings trams...

Jag säger bara att tröjan e nog jävligt lyckad. . :tummenupp

haha.... då blev den precis som det var tänkt :rofl :rofl :rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma