Lägg av nu!!! Inte kul längre :(

Vädret suger! Det känns som om det är höst eller väldigt tidig vår.. Astrist :gråta Kanske snart ska fundera på att ta en touring tur neråt varmare breddgrader..

Är helt skadat att man inte bor i ett land som ialla fall har ett par soltimmar om året. Går fan inte planera något i detta land. Vaknar man på morgonen kan det vara strålande solsken och sedan börja ösregna på eftermiddagen.. nää fy fan snart drar jag till ett annat land!! :huvet :huvet

Fina vädret inväntar så snällt min MC-semester i augusti. Vänta så får ni se :hihi

Hoppas f*n att det inte stämmer, jag börjar bli less på att köra i regn :huvet

å så säger dom att sommaren här i söder ä så mycket bättre än i resten av landet:( #suck#
men snart kan det inte finnas mer regn å resten av sommaren måste bli regnlös:)

Det ser mörkt ut men enligt text TV så är sol chanserna "lite" större vid Sveriges sydligare kuster.
Blir nog nån billig rest resa till hösten som tröst,så får man väl hyra sig en såndär skoter eller risig hoj.

Det regnar och det regnar och det regnar och det regnar, regnar, regnar...

Jadu, jag känner faktiskt på mig att det inte kommer bli något direkt sommarväder. Denna årstiden förra året så vart de varmt och man låg på stranden för att få solbränna.. men Sverige är sverige... ett jävla skitland helt enkelt!

Inte skoj för mig heller som just nu jobbar som asfaltarbetare, får springa ute när det totalt ösregnar också sekunden efter så kan de vara varmt så man tar av sig regnstället, och vad händer då? jo det börjar regna igen! Man blir verkligen så jävla pissed off på vädret här!

Och idag blåser det så in i helvette! Men blå himmel har man :tummenupp

Visst är det en tradig sommar med regn men vem attans har dött av lite väta.
Idag var jag o TheDude på forumet ute en sväng i sol/regn blandat väder.
Skumt väder då det enagången öser sen komemr solen o torkar upp o åter regn eller att man kör från sol mitt i regn precis som om det vore en vägg uppdelat vart det ska regna eller inte.
Ut o plaska nu i regnet det är ju "sommar" o då ska man bada på ett eller annat sätt :hihi

Här har det nog regnat varje dag i ca 2-3 veckor.

her har det regnet ca 1 gang de siste 2 måndedene, kommer inte ihåg förra gången... er dog litt for varmt, ligger tett oppunder 30 hver dag :banana

Azzurro skrev:
her har det regnet ca 1 gang de siste 2 måndedene, kommer inte ihåg förra gången... er dog litt for varmt, ligger tett oppunder 30 hver dag :banana

Näää det där var inte snällt, som att strö salt över ett öppet sår... :död

Ser inte vädret på tv längre.. tar dagen som den kommer istället för det är ju regn och sol till och från hela tiden tycker jag.
Precis när man ställt in sig på en dag i soffan så blir det 24 grader å mc väder :)
(men det kan lika gärna vara så att man står å drar på sig ställ och så börjar det ösregna :4skrika förvisso..)

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo