lägenhetsfråga..

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Hej alla sporthojare!
Nån som vet (på ett ungefär) vad en 3-rumslägenhet på 85 m2 som behöver renoveras, dock ej rotrenovering kan vara värd?? stor balkong med kvällssol + bredband 10 mbit, tvättmaskin o diskmaskin finns, insats givetvis o billig hyra, 3400:- i mån anser jag är oförskämt billigt, lägenheten ligger i ett ytterområde, finns en hel del på repfonden oxo, NÅN som kan ge någon som helst riktlinje då HSB vägrar att ens bemöda sej med att hjälpa till, jag är alltså delägare i denna lägenheten och nu vill vi få sålt den, hade inte tänkt oss några astronomiska summor men med tanke på fonden så vill vi ju i alla fall ha ut den, tack på förhand!

red_ninja skrev:
Hej alla sporthojare!
Nån som vet (på ett ungefär) vad en 3-rumslägenhet på 85 m2 som behöver renoveras, dock ej rotrenovering kan vara värd?? stor balkong med kvällssol + bredband 10 mbit, tvättmaskin o diskmaskin finns, insats givetvis o billig hyra, 3400:- i mån anser jag är oförskämt billigt, lägenheten ligger i ett ytterområde, finns en hel del på repfonden oxo, NÅN som kan ge någon som helst riktlinje då HSB vägrar att ens bemöda sej med att hjälpa till, jag är alltså delägare i denna lägenheten och nu vill vi få sålt den, hade inte tänkt oss några astronomiska summor men med tanke på fonden så vill vi ju i alla fall ha ut den, tack på förhand!

Bara färg och tapet ? Inga nya golv eller så ?
Jag skulle räkna med 5000.-/rum. Det blir alltid dyrare än man tänkt sig.

Det beror ju på vilket område och kanske i vilken stad.
Ser den riktigt risig ut så max 60-70tusen, om ens det.

Lägenheter har sviniga priser ändå, ni kan få mer.
Fast om spis o kyl o frys och precis allt måste bytas blir det svårt att hitta rätt person.

Ta min gamla spis och kyl/frys, de ska kasseras ändå så.

750RR

maverick_750rr skrev:
Det beror ju på vilket område och kanske i vilken stad.
Ser den riktigt risig ut så max 60-70tusen, om ens det.

Lägenheter har sviniga priser ändå, ni kan få mer.
Fast om spis o kyl o frys och precis allt måste bytas blir det svårt att hitta rätt person.

Ta min gamla spis och kyl/frys, de ska kasseras ändå så.

750RR
hehe, du har nog ingen järnkoll på priser mavve!
vi hade tänkt oss runt 30k för den, bruksskick som sagt

red_ninja skrev:
hehe, du har nog ingen järnkoll på priser mavve!
vi hade tänkt oss runt 30k för den, bruksskick som sagt

Det hänger ruskigt mycket på var det är, min farmor flyttade in i en 2:a ¨på 70 kvm för en månad, sedan 2600:- i hyra, nytt kök mm, (detta var i Höör, 2 km från månens baksida)... För 3 månader sedan flyttade en polare med fv in i en 3a, i renoveringsbehov 300 000:- gick kalaset på med 3500:- i hyra (detta i Eslöv.) Så enda tipset är väl att kolla på likanade lägenheter i området

// J

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör