Lägenhet sökes i Hbg.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Tjena RoHare.
Då jag och min sambo ska separera behöver jag en lägenhet i Hbg så fort som möjligt. Har ni några tips får ni hemskt gärna dela med er till mig. Max hyra cirka 7000.

Tack på förhand. Peter.

Jag har hittat lägenhet. Fredriksdal. 10 minuters promenad från jobbet. :)
Hur är det att bo där? Stora hordar huliganer som drar igenom på väg från Dalhem ner mot stan?

Peacerichvalley! Ett miljonprojekt, inte mycket att säga :) vad man än har hojen i hbg verkar det ju ändå inte vara säkert.. Jag bor i högaborgstrakten, hatar området men tanke på att jag fick 1a handskontrakt, billig hyra och garage i närheten så blev det att man haffa den.

Att du har närhet till jobb är ju skönt, skulle du inte trivas så är det bara att söka vidare, du kommer iaf ha tak över huvudet. Och det där med rekommendera områden är ju svårt, alla gillar ju olika. Jag vill ner till söder igen samtidigt som jag tror jag hade haft svårt att bo på tex Tågaborg (norr) som anses lite som status i den här staden..

Bor skälv här och mitt område är okej! det är bara att höra av dig om du har frågor vilken gata?

Lägervägen. Det verkade lugnt med många äldre hyresgäster. :)

Jag hade en på gång i centrum men killen ville ha 50 papp för hyreskontraktet. Så gärna ville jag inte bo där.

Jag hade en på gång i centrum men killen ville ha 50 papp för hyreskontraktet. Så gärna ville jag inte bo där.

Anmäl innehavaren att han försökt sälja kontraktet till fastighetsägaren om det nu inte rent av var fastighetsägaren själv?

Jag bor i det gula området bakom ditt nya och där är helt okej på den sidan ut mot lägervägen! blir det nere vid preem eller närmre vatten tornet ?
välkommen till området

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back