Lägenhet/rum i Linköping OMG

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
Hej!
Min flickvän har kommit in på läkarprogrammet i Linköping i efterhand och behöver tak över huvudet. Ni som har ett rum över eller känner någon som kan förmedla något kan ring till mig eller Anna.
Tack på förhand!
Jens 070-1753587
Anna 070-6504230

Jag har en dubbelsäng men endast en kudde som vi får dela isåfall. Om det är okej så är det okej för mig också :lol :lol :lol

Ja, det där var ju roligt men vi är mer intresserade av seriösa svar. Hör av dig om du hittar någon som vill hyra ut något.
CSN är finansiär...

Pellert skrev:
http://www.student.liu.se/anslagstavlan/index.x.pl?action=display_category&category_id=11

Ring runt lite till dom på listan. Kanske finns det något där? Annars vet jag att en del pendlade från Norrköping (lättare att hitta bostad där), lite drygt men det går ett tag i alla fall.

Tjena!

Jag prata precis med Vee-twn i telefonen! Han och hans flickvänn tackar det ödmjukaste för den listan! Dom sitter i bilen på väg ner och tokringer till olika personer på listan! Va skulle man göra utan Sporthoj.com´s fantastiska forum! :banana :banana :banana :banana :Bugar

/Grusbuse

Tack så mycket för listan! Den hjälpte verkligen!! Lilla Anna har nu fått tag på en ett centralt i stan tack vare den! :tummenupp

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back