Lägenhet i umeå

Janet skrev:
2317023 Heej!! Jag bor på östra, har en kompis som bor på slevgränd och det funkar=) Cykelavstånd till universitetet :yoparty

Du skulle bli Sheriff va, du vet att honkiie är drogliberal? Håll ögonen öppna efter sporthojsåkande narkomaner in da hood hädanefter.

Dark_Messenger skrev:
2316935 Men fy fan. Där eldar de upp möbler ju. "Fysikgränd"...brrr.. :skrämd :rofl :rofl

Har du stålar och ett någorlunda seriöst liv håller du dig borta från ålidhem. Gillar du suspekta fester, musik dygnet runt, kröka hårt osv osv ÄR ålidhem skiten.

Öm.. är inte allt det "negativa" du nyss räknade upp hela poängen med studielivet? :yoparty

Ålidhem är da shit om man vill leva studieliv :)

zoddri skrev:
2318701 Öm.. är inte allt det "negativa" du nyss räknade upp hela poängen med studielivet? :yoparty

Jo visst e det roligt där, men bara ibland :banana Skulle inte vilja bo där förutom på helgerna :fyllisar

zoddri skrev:
2318701 Öm.. är inte allt det "negativa" du nyss räknade upp hela poängen med studielivet? :yoparty

Under min studenttid i Umeå så höll jag mig så långt bort från ålid jag bara kunde. Hade sambo o katt och var väl hyffsat seriös student antar jag. :lol Men vi var på många fester där! Jag vidhåller att jag inte skulle vilja bo där. Studenter, nysvenskar och missbrukare är vad som bor där. Umeås hood, helt klart. En vinter hittade jag en stackars man som låg medvetslös i en snödriva. Helt påtänd och väck. Hjälpte kraken till en ambulans, alla "medmänniskor" bara cyklade förbi...

Sådärja, lägenheten är min. Flyttar in första september. Grymt skönt att få det avklarat måste jag säga.

honkiie skrev:
2327863 Sådärja, lägenheten är min. Flyttar in första september. Grymt skönt att få det avklarat måste jag säga.
Kalasa bra att det löste sig, hoppas du kommer trivas :banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...