Läcker olja från packboxen, R6 -02

Men det kostar säkert multimum :gnissla

Lelles hade packboxar för 129kr/par, så hade man kunnat hitta ringarna för samma pris hade det varit bättre .. Sen har ja velat beställa ifrån Oves motor men dom väntar en vecka innan dom massbeställer .. Och vill köra till helgen :krama

Men det kostar säkert multimum :gnissla

Lelles hade packboxar för 129kr/par, så hade man kunnat hitta ringarna för samma pris hade det varit bättre .. Sen har ja velat beställa ifrån Oves motor men dom väntar en vecka innan dom massbeställer .. Och vill köra till helgen :krama

Till min Honda ligger dom på 70-80sek/styck... Hur Yamma ligger i pris vet jag ej, men troligen runt samma pris. Vilken del är det på bilden jag postade tidigare?

Till min Honda ligger dom på 70-80sek/styck... Hur Yamma ligger i pris vet jag ej, men troligen runt samma pris. Vilken del är det på bilden jag postade tidigare?

Den ena ringen är Nr6, andra måste vara nummer 4 ? :va

Edit; Ringde nyss lelles och dom kunde beställa hem .. 4ringar slutade på 1264kr :rolleyes:

Last edited:
Onödigt att starta en tråd så ställer frågan här! Är det dumt att köra med en läckande packbox? även om det inte läcker mycket, ser till så det inte kommer på bromsskivan såklart!

Tror inte någon svarat på detta, så jag säger att så länge det inte läcker så mycket att det rinner längs gaffelbenet är det ingen fara. Fara är när oljan kommer på bromsen och problemet är att man vet ju inte när det börjar läcka så mycket.

Tror inte någon svarat på detta, så jag säger att så länge det inte läcker så mycket att det rinner längs gaffelbenet är det ingen fara. Fara är när oljan kommer på bromsen och problemet är att man vet ju inte när det börjar läcka så mycket.

Okej tack för svaret! Har satt för så det inte kan rinna ner där! Men går det inte få bort olja från bromsskivan om det skulle komma där? skulle gärna vilja veta varför det inte går!

Synd att du har så bråttom.Annars är detta en eminent sida.Får fram artnr: och allt.(samma nr i sverige.Iallafall på SuzukiHjälp vid beställning över tele i sverige)Sen är det bra mycket billigare. http://www.motosport.com/motorcycle...FR6/?modelyearid=2426&typeid=3&groupId=102151

Man vill väl ut o köra med grabbarna :tungan

Men ja får tacka för sidan, den kommer säkert behövas snart igen haha ..
Varifrån skickar dom iom 3-5arbetsdagar i leverans?

Mvh Johan

Man vill väl ut o köra med grabbarna :tungan

Men ja får tacka för sidan, den kommer säkert behövas snart igen haha ..
Varifrån skickar dom iom 3-5arbetsdagar i leverans?

Mvh Johan
Det är en usa sida.Polarn beställde ett slip on till sin gixxer 1000.Tror det tog 1-2 veckor och få hem.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!