Läcker minimoto (GR)

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Paris
Hoj
Ninja zx6r
Läker minimoto (GR)

Snacka om cool minimoto Ghost rider har !
kan tänka mig att den kostade en del.
hur vanlig e det med 14hk ?
 

Bifogat

  • minimotocarbon_1.jpg
    minimotocarbon_1.jpg
    123.7 KB · Visningar: 581
  • minimotocarbon_4.jpg
    minimotocarbon_4.jpg
    91.2 KB · Visningar: 310
Jätte vanligt, väldigt ovanligt där emot att den läker sig. Vet en bil som gjorde de i en film dock!

/ Hannes
 
HanneZ skrev:
Jätte vanligt, väldigt ovanligt där emot att den läker sig. Vet en bil som gjorde de i en film dock!

/ Hannes

haha råkade skriva lite fel där tror jag !.....
 
Är det någon som vet vad en uppsättning kolfiber kåpor till en
MiniMoto går på.. typ ca pris..
 
No1 skrev:
Nypris över 45000kr enligt prislistan i England, pris nu enligt websidan 3000€ (ca 27000kr)...

No1...

Haha, smakar det så kostar det! :yoparty

Är nog lite mer kräm i den än dom från kina... :banana
 
No1 skrev:
Ärligt talat så har jag varit på mer än 20 internationella mc mässor det senaste året och enligt mig så måste jag säga att alla dom sk minimotos jag sett som kostar under 5000kr endast visat sig vara skräp eller strax över...

No1...

Har man inte alltför höga krav så behöver man nog ingen värstingultrakolfiberhoj för att raca med varandra lite grand... :näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top