TurboJugend
Ny medlem
Min vattenpump började läcka för ett tag sen ur det där lilla hålet som sitter under. Jag köpte ny packbox och bytte och allting var bra tills idag då den började göra likadant igen. Jag har kört max 8 timmar sen jag bytte packboxen. Varför i helvetet gör den så? Det kan väl aldrig vara meningen att man ska måsta byta packboxen så ofta.