Mitt tittöga för tändningen/svänghjulet på höger sida av motorn läcker lite.
-Hur byter man tätningen?
-Eller går det att ta ur tittögat helt med tätningen och täta det?
Edit:Jag har inte kollat hur det serut från insidan eftersom jag åker på hojen än och inte vill riva något för tillfället...
//Johan
-Hur byter man tätningen?
-Eller går det att ta ur tittögat helt med tätningen och täta det?
Edit:Jag har inte kollat hur det serut från insidan eftersom jag åker på hojen än och inte vill riva något för tillfället...
//Johan