Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nomolas skrev:
SENSEI skrev:Tänkte mest på att detta var rätt tråd. Dock så tror jag att det är fler som läser den andra "inom en snar framtid" och det är verkligen panik

Flytande metall? är det Kemisk metall du tänker på då?TLRR skrev:Flytande metall på tub,töm kylaren torka stället som läcker med en varmluftpistol/fön,rengör med fettfi aceton eller thinner så färgen går bort.Aplicera pastan.
Är inte hundra om detta funkar,men det fungerade på en kompis yamaha![]()

Måste man ha en avvänjning för hojen sen då???Esquire skrev:Häll ner en halv dosa Ettan lössnus...
Edit: Nej, gör inte det. Är inte en så ljus idé i det långa loppet. Kan fungera som en temporär nödlösning om det är absolut kris.

Ja, ungefär.SENSEI skrev:Måste man ha en avvänjning för hojen sen då???![]()

SENSEI skrev:Flytande metall? är det Kemisk metall du tänker på då?
En hoj med abstinens kanske är kul att köra... bara att säga att jag bjuder på snus när vi är frammeEsquire skrev:Ja, ungefär.![]()
Eller iaf spola kylsystemet riktigt rent. Får ju inte finnas någon nikotin kvar i systemet om hojen ska bli ren...![]()

Ja fan jag måste ha fart på denå.. Vi ska ju filma bulten på söndagheigo skrev:Tja mannen. Laga den tillfälligt (på något sätt) Sen finns det en firma i sätra som ev kan laga den på rätt sätt.
Hoppas det ordnar sig![]()
Hulken_1 skrev:Kemisk metall fungerade iaf på mitt läckande oljetråg till bilen.
Tätade helt perfekt.
Ser du exakt var läckan finns?
Det lär ju inte bli så fint när du måste böja undan lamellerna för att lägga på metallen, men det ska väl ändå lödas antar jag.
Som en kanske mer än tillfällig lösning, det är bara att testa
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife