janos
There can only be three
- Gick med
- 22 Aug 2003
- Ort
- stockholm
- Hoj
- > Honda crf250rx 2011 > Honda crf450r 2012 supermoto > Honda crf250rx enduro
Jag köpte en tank från england till min cbr954 som jag tänkte ha när jag kör bana.
Problemet är att den läcker i fästet till bensinpumpen. Det är som en ring i metall där man för in pumpen och det blir inte tätt mellan pump och tank.
Någon som har erfarnehet av liknande och har tips på hur det löses. En plåtis eller vad ??
Problemet är att den läcker i fästet till bensinpumpen. Det är som en ring i metall där man för in pumpen och det blir inte tätt mellan pump och tank.
Någon som har erfarnehet av liknande och har tips på hur det löses. En plåtis eller vad ??