Läcka ifrån toppen på Lc4:a?
Skulle lämna in hojen på service idag och passade på att tvätta den innan.
Har vetat om sedan tidigare att det är nån seg sörja som ser ut att ha sipprat ut ifrån ett hål som sitter i toppen på avgasidan så jag gjorde rent så gott jag kunde där.
När jag kom till firman och skulle lämna över hojen så stod jag och killen som har stället och pratade lite om det var nått speciellt som skulle kollas på.
Kom på sörjan och upptäckte till min fasa att det hade kommit tillbaka igen.
Enl killen som hade firman så trodde han att det var ett inspectionshål men det är inte han som mekar så han var lite osäker.
Nån som vet vad hålet är och vad det kan vara som läker ut.
Det ser inte ut som olja utan det är segare.
Det är detta hålet som det ser ut att komma ifrån.
(Obs inte min hoj för jag har ingen bild på det)
Man blir ju lite orolig och firman skulle inte börja med hojen förren på torsdg så man undrar ju lite.
Skulle lämna in hojen på service idag och passade på att tvätta den innan.
Har vetat om sedan tidigare att det är nån seg sörja som ser ut att ha sipprat ut ifrån ett hål som sitter i toppen på avgasidan så jag gjorde rent så gott jag kunde där.
När jag kom till firman och skulle lämna över hojen så stod jag och killen som har stället och pratade lite om det var nått speciellt som skulle kollas på.
Kom på sörjan och upptäckte till min fasa att det hade kommit tillbaka igen.
Enl killen som hade firman så trodde han att det var ett inspectionshål men det är inte han som mekar så han var lite osäker.
Nån som vet vad hålet är och vad det kan vara som läker ut.
Det ser inte ut som olja utan det är segare.
Det är detta hålet som det ser ut att komma ifrån.
(Obs inte min hoj för jag har ingen bild på det)
Man blir ju lite orolig och firman skulle inte börja med hojen förren på torsdg så man undrar ju lite.
Bifogat
Last edited: