Läääängtar

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
wEj ska börja med teorin snart ! Fyyyyyy faaaaaaaan va jag längtar tills sommarn !!! Buuus köra som fan, men det är lite små pill i vinter :/ bromsen ska fixas, tändningen, och framgaffeln ska packas om...Men det fixar sig :) men ville bara sääga aaaaaat jaaaaag lääääääängtar !!!!!!!!!!!!!!11

Lindahl skrev:
wEj ska börja med teorin snart ! Fyyyyyy faaaaaaaan va jag längtar tills sommarn !!! Buuus köra som fan, men det är lite små pill i vinter :/ bromsen ska fixas, tändningen, och framgaffeln ska packas om...Men det fixar sig :) men ville bara sääga aaaaaat jaaaaag lääääääängtar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Vi sitter i ungefär samma sitts! :hej :hej

Har fått hojjen men nu måste man vänta hela vinten tills man får börja övningsköra...

FAN TA VINTERN!!! :mad:

Lindahl skrev:
wEj ska börja med teorin snart ! Fyyyyyy faaaaaaaan va jag längtar tills sommarn !!! Buuus köra som fan, men det är lite små pill i vinter :/ bromsen ska fixas, tändningen, och framgaffeln ska packas om...Men det fixar sig :) men ville bara sääga aaaaaat jaaaaag lääääääängtar !!!!!!!!!11

Haaaaatar också vintern, kallt och jävligt och mörkt och kallt och ja..... fan ta vintern....lääängtar tills vårkanten då man har hela sommarn framför sig...
fast en sak är kul med vinter iaf. och det är skoter, mmmm.... :banana
annars är sep-dec värst....

FRAM FÖR VÄXTHUSEFFEKTEN! :brynad

Då är det alltså fler som kör upp till sommarn, känns bra!
Första gången jag hoppas på en mild vinter o tidig vår :)

Olle: Pappa envisas om att köra landsväg hela tiden :D Det är ju inte det man behöver öva särskilt mkt på. 10-20 mil stadstrafik till skulle sitta fint.

Jag längtar med,,
efter den dagen någon kommer med pengar till dubbdäck,

Sen så längtar jag tills imororn kväll för då e det ensam hemma med flickan

Hammet skrev:
Haaaaatar också vintern, kallt och jävligt och mörkt och kallt och ja..... fan ta vintern....lääängtar tills vårkanten då man har hela sommarn framför sig...
fast en sak är kul med vinter iaf. och det är skoter, mmmm.... :banana
annars är sep-dec värst....

FRAM FÖR VÄXTHUSEFFEKTEN! :brynad

Du åker ju DTR, ju! Då åker man hela vintern... :banana

Lindahl skrev:
jo fan :3freak drygt men men...så jävla kör sugen bara-___-

Körsugen ja, usch, har bara kört en liten liten bit o känt på den, fan va go den är... Så står den där i garaget o bara glänser, USCH, hur ska man stå ut över vintern...?

Det där som hammet sa om växhuseffekten, kanon ju, kan ingen komma på en asfarlig maskin som gör att växhuseffekten går mkt snabbare?? Så kan vi ta lite rymdfarksoter o skicka ut lite vatten i rymden, så det inte blir översvämmning här när all snö på antartsik smälter....

Lindahl skrev:
wEj ska börja med teorin snart ! Fyyyyyy faaaaaaaan va jag längtar tills sommarn !!! Buuus köra som fan, men det är lite små pill i vinter :/ bromsen ska fixas, tändningen, och framgaffeln ska packas om...Men det fixar sig :) men ville bara sääga aaaaaat jaaaaag lääääääängtar !!!!!!!!!!!!!!11

Känner igen mig som fan.. lika hoj har vi också :banana

Eh, sen när existerar övningskörning, det enda hindret är halkan, annars ut med mc:n på natten när alla sover o smygkör, det enda rätta!

MRX_Martin skrev:
Vi sitter i ungefär samma sitts! :hej :hej

Har fått hojjen men nu måste man vänta hela vinten tills man får börja övningsköra...

FAN TA VINTERN!!! :mad:
Har varit på teori timmarna men får vänta tills våren före man kan börja köra upp :gråta

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back