Henkebenke
Alla hojar sålda.
Vet inte om någon där ute har problem med kylfläkten på hojen. Min FZR 1000 blir varm som faan och fläkten drar aldrig igång. Har inte kört den upp till det röda på temp mätaren, men kan det vara så att den drar igång vid typ 98 grader? Jag har kollat och fläkten fungerar då jag tjuvade ström för att se så den inte var död.