Kylar Vatten Till En Racehoj

McFille skrev:
2193432 Jo, men diskmedel har den otrevliga bieffekten att vara väldigt halt...som såpa... :rolleyes:

elegant citatteknik du har

Borde inte en droppe diskmedel göra samma jobb?

blir

diskmedel göra samma jobb?

Varför gör man så?

gthyni skrev:
2193636 elegant citatteknik du har

Borde inte en droppe diskmedel göra samma jobb?

blir

diskmedel göra samma jobb?

Varför gör man så?

Haha, ja eller hur, borde bli politiker!
Blev visst nåt fel vid citatet.

Men snackar vi en droppe så nej, tror det behövs betydligt mer än en droppe för att få till samma effekt som waterwetter, och då har vi samma problem som med glykol, att det är halt

Axxexs skrev:
1935943 Vad som inte funkar är iaf Loka mineralvatten med citronsmak. Fråga Raffe.. :D
Det där låter som en rolig historia som jag tydligen missat. Snälla, berätta!

Går vattenpumpen sönder om man kör med bara vatten? Referera gärna till någon något känt exempel :confused: På licenskursen framgick det att det inte finns några godkända kemikalier, som jag förstod det.

Teddy skrev:
2198064 Det där låter som en rolig historia som jag tydligen missat. Snälla, berätta!

Raffe lånade lite plats i Nordgrens tält på Anderstorp förra året för han skulle byta cylindrar, tror jag det var. När han mekat klart så frågade han var vi hade vatten till kylaren som han kunde få ta. Nordgren som mekade på en annan hoj säger att det står nånstans på arbetsbänken. Dock hade Henrik ställt en flaska Loka där också som Raffe råkade ta istället. När Raffe varmkörde hojen sen så började vattnet spruta ut ur kylaren och det luktade citron. Blev väll en konstig effekt med kolsyra i vattnet förmodligen. :)

*/ ?>
Back