Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:Tänkte bara påpeka att det var -18 när jag åkte in till komvux idag.
För att citera markus i de flesta ämnen "fy fan"![]()
honkiie skrev:Det värsta är att det kommer ju bara bli värre nu, tror aldrig jag har firat nyår när det varit varmare än -35 grader. Sen är ju kyla som decibel, en ökning med 3 är dubbla kylan. Känns det som iallafall..

Det gjorde jag verkligen, kallt i bilen och sen när jag väl var här så insåg jag att jag hade glömt snus och lypsyl hemma så jag var tvungen gå 200 meter till okUrbanTiger skrev:Hoppas du frös![]()
Döden var mig i hälarna det kan jag lova, höll på att avlida trots min våldsamt stora dunjacka. När jag kommer hem ska jag skruva bort katalysatorn på saaben, leve växthuseffekten!Men skojar du? Benen var ett stort fyrkantigt isblock redan efter 50 meter, turligt nog passerade en bil med drag som jag högg fast i och sen när jag låg på parkeringen så ropade jag på personalen som tinade upp mig med kaffe och grillkorv. Sen tog jag taxi tillbaks.UrbanTiger skrev:Fast egentligen är det inte riktigt kallt förrän snusdosan har djupfrusit i byxfickan efter 200 meters promenad. Gjorde den det![]()
honkiie skrev:jag var tvungen gå 200 meter till okDöden var mig i hälarna det kan jag lova, höll på att avlida trots min våldsamt stora dunjacka. När jag kommer hem ska jag skruva bort katalysatorn på saaben, leve växthuseffekten!

Inte VÄÄÄRLDSKLASS på vädret då alltså?floodi skrev:Här i Kalmaaaaar , så är det slaskt runt nollan.. piss piss piss.

honkiie skrev:Tänkte bara påpeka att det var -18 när jag åkte in till komvux idag.
För att citera markus i de flesta ämnen "fy fan"![]()

Fotrally skrev:WTF -18? fan vilken skillnad mot här i umeå, här var det bara runt -5![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |