crashtestdummy
Ompa ompa.
vilka är dom då? hahaPinky skrev:Jobbar mig sakta men säkert tillbaka till livet..dom första 60 decimalerna vill dock inte släppa![]()
jag tor mig bara kunna, 3,1415
dvs 4 decimaler, som jag inte ens är säker på om dom är rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vilka är dom då? hahaPinky skrev:Jobbar mig sakta men säkert tillbaka till livet..dom första 60 decimalerna vill dock inte släppa![]()
sandstream skrev:Det är sånna som du som dödar unga barns intresse för matematik![]()
![]()

Vilket varv är det man talar om då, där man vill ha effektmax? Eller där vridet är som störst?ulf_lundin skrev:eff = vrid*varv/7.024, effekt i hk (inte hp), vrid i Nm, varv i 1000-tal.
Krångligare än så är det inte, iofs inte lättare heller.
/u
Vänta du bara tills du fyllt 25, då rinner allting av som vatten på en gåsPinky skrev:EDIT: kunde för övrigt 180 decimaler på pi när jag var 16 :kocko

philsson skrev:Vet att det finns trådar i ämnet men de går tyvär inte söka på varken hk eller kw i sökfunktionen (för få bokstäver).
Kom upp en onödig diskution på om 1 kw var 1,34 eller 1,36 hk. Jag har "alltid" vetat att det är 1,34hk. Skitsak egentligen men det står olika på olika källor.
Hmm, välja och vraka låter lite bättre, va?!!bsajanne skrev:Kolla in den här svenska länken.
http://hemsidor.torget.se/users/b/bohjohan/convert/conv2_s.htm
...så är det bara att sälja och vraka...

espa skrev:3.14159265358979323846.
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!