Kvinnor med glasögon..

ja inte vat jag hur du fungerar men jag anser ju att känseln är den största delen av sexet, inte synen.
Visst kan synen vara kul det med!
Ja, varför ska man annars ragga på snygga brudar? Är det skit samma hur dom ser ut kan man ju fram till värsta ruggugglan man hittar, hon lär ju dessutom vara den lättaste att få omkull. :zpy

Dom glasögonbeprydda jag har träffat brukar jag be ta av sig brillorna redan före förspelet, hur ska man annars få till det? :va

Fattar dom inte det själva så kan man ju undra om det bara är synen det är fel på:va :tuttar

Du är ju inte ens rolig.

Säg genast tio Ave Marior och rapportera till Korvgubbe :O
Inte argbigga på Majkus..han är bitter och rolig!:pannkyss

Last edited:
Om jag hade rockyjeans uppdragna till första bilringen på min profilbild skulle jag hålla truten. :FU

haha, tack för klippningen förresten.
Bra urtunnat på siderna.

Jo tjena! hahaha.
Säg till istället när du vågar dyka upp:tungan

Ja, varför ska man annars ragga på snygga brudar? Är det skit samma hur dom ser ut kan man ju fram till värsta ruggugglan man hittar, hon lär ju dessutom vara den lättaste att få omkull. :zpy

Man raggar på snygga tjejer när man är sugen på att köra med ljuset på. Blir det inget napp så raggar man på fula tjejer MED SNYGG KROPP (och släcker ljuset)

Ful kropp+fult face=ragga inte!

...fast det här med ful och snygg är relativt till hur mycket man har druckit.

Glasögontjejer? Vafan har ni börjat gå på andrasorteringen?

Det begriper väl vilken alfa-hanne som helst att man inte kan smutsa ner sina gener med saker som dålig syn. Har hon acne oxå? Fyfan.

Farsan hennes är säkert ombud i lokala Metall-klubben.

Citat från Torsk på Tallin.
"Jag och Slobban går ju direkt på andrasorteringen. Det ser inte mycket ut för världen men under di dära trasera finns det en del gött. Går man på dom snygga brudarna kan man ju få lägga ut flera hundra spänn på drinkar."

Man raggar på snygga tjejer när man är sugen på att köra med ljuset på. Blir det inget napp så raggar man på fula tjejer MED SNYGG KROPP (och släcker ljuset)

Ful kropp+fult face=ragga inte!

...fast det här med ful och snygg är relativt till hur mycket man har druckit.

Nej, nej. Det är ju med skåpen till brudar du får åka utav bara fan. De ligger ju som om de aldrig mer kommer att få göra om det :yoparty . (Har en kåmpis berättat)

Motbevisa att jag har fel, att du verkligen är en kille som egentligen är ödmjuk och inser sina brister.

Som om inte världen har nog med ödmjuka människor, i varenda jävla gathörn hänger det tonvis av såna människor :mad:
Det är skönt med ärliga människor helt enkelt, Markus är ju en av de få här inne sen kan man ju konstatera att vi har alla olika värderingar och människosyn. Men så länge du har samma som mig så säger jag inget.

För övrigt, vad är synisk?

Back