Kvinnor kan!

Inte just det, men om jag skulle skämmas var gång jag gör saker som inte riktigt är innanför ramarna skulle jag inte ha tid till något annat. :lol

Skönt att (indirekt) höra att du också dratt iväg med styrlåset i.. :)
Så det är vett det hänger på? Isåfall borde inte jag heller skämmas. Alls.
 
Inte just det, men om jag skulle skämmas var gång jag gör saker som inte riktigt är innanför ramarna skulle jag inte ha tid till något annat. :lol

Definiera innanför ramarna.. jag tycker folk som lever hela sina liv innanför ramarna borde skämmas!


"Det är varenda förbannade människas plikt att förbli ett original" ~ Albert Engström
 
Sist jag såg en incident av denna rang var när en manlig bekant till mig skulle testa att köra en fiddy. Han "trillade" av hojen och blev hängandes efter det lilla fanskapet med magen mot marken. Trots högljudda påtalningar on att han skulle släppa gasen så klämmde han för gotta livet fast vid rullen och fick sig en riktigt trevlig roadrash över hela magen...
Han hade ivf. vett nog att svära att han aldrig mer skulle testa något liknande, men skadan var redan skedd så att säga :D

:rofl:rofl:rofl
De bästa gångerna jag sett var min lillebror första gången han skulle köra moppe. En hyfsat trimmad puch florida, han petade i ettan och dumpade kopplingen med full gas, varpå moppen tog ett jätteskutt upp på bakhjulet, han höll kvar i styret med full gas och sprang efter med moppen på bakhjulet i ett par sekunder, sedan lade sig moppen på sidan, så han tappade vänsterhanden, men höll alltjämt fast i gasen så moppen gjorde donuts runt honom. :D
En annan gång var en polare som testade en idiottrimmad puch dakota, han lyckades dra med full gas rakt in i en garagedörr, tillräcklgit fort för att lyfta från sadeln och skalla dörren. Moppen flög iväg och han liksom gled ner på marken till stående på alla fyra, för att falla åt sådan efter att ha stått lite ostadigt och vinglat på marken. :D
 
Äsch. Största delen av tiden är jag mest som en tonåring med för långa ben och armar utan förmåga att behärska mig.

Definiera innanför ramarna.. jag tycker folk som lever hela sina liv innanför ramarna borde skämmas!


"Det är varenda förbannade människas plikt att förbli ett original" ~ Albert Engström
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top