TinaTjejen
long time, no see
hm.. kan det vara därför vi har lägre försäkringspremier...ReDan skrev:[B
Killar full fart o lösa problemen som dem kommer!
Tjejer ser till att inte komma i situationer som inte kan kontroleras
till 100%?
Typ [/B]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hm.. kan det vara därför vi har lägre försäkringspremier...ReDan skrev:[B
Killar full fart o lösa problemen som dem kommer!
Tjejer ser till att inte komma i situationer som inte kan kontroleras
till 100%?
Typ [/B]

Men vem har roligast tills det smäller?Tinatjejen skrev:hm.. kan det vara därför vi har lägre försäkringspremier...![]()

JoS skrev:Men vem har roligast tills det smäller?![]()
JoS skrev:Men vem har roligast tills det smäller?![]()
Kreuger skrev:Nalken är min idol!!![]()
Fast det där att de skulle vara bra på andra saker vet jag inte vad han syftar på...haru nåt exempel? tvätta? städa? diska? laga mat? eller vadå?
![]()
Nalken skrev:Äääh laga mat kan juh inte dagens tjejer.
Majoriteten av mina tjejkompisar kan inte laga mat, dom föredrar att äta chokladpudding eller äta en popcornspåse till middag.

Penguin skrev:Till höger illustreras en ironismiley som lämpar sig för användande imellanåt ---->![]()
Jag tror att det stämmer i ganska stor utsträckningNalken skrev:Äääh laga mat kan juh inte dagens tjejer.
Majoriteten av mina tjejkompisar kan inte laga mat, dom föredrar att äta chokladpudding eller äta en popcornspåse till middag.
Millan 
Kanske för att de e dags för er att lära er ta hand om er själva som tjejer slutat "veta sin plats"?ReDan skrev:MM dagens töser har inte lärt sig sin platts änn!
Bättre för i tiden då dom uppfostrades till stå frammför spisen och
annat nyttigt istället för karriär osv!
)
. Och de tycker jag bara e bra. 
Tinatjejen skrev:Kanske för att de e dags för er att lära er ta hand om er själva som tjejer slutat "veta sin plats"?![]()
De som är intresserade eller tycker om käk är oftast hyfsade på att laga det åxå. (Nalken t.ex.???)
Sen finns de ju en hel del, (de flesta), tjejer som skiter i hur NI tycker tjejer ska vara och istället är som de själva vill. Och de tycker jag bara e bra.
![]()
Man kan inte få allt här i världen, så lägg av med de där larvet![]()

ReDan skrev:Alltså! Jag har inte träffat en tös på senaste 5 åren som kunnat laga mat bättre än mig! Och det säger inte så mycket!
Jag har juh bara lärt mig lite av mammsen!
Självlärd resten! Tycker det är tråkigt att töserna idag inte
lär sig matlagning för fem öre! Ni vet väl att vägen till en mans hjärta
går genom magen?![]()
Och ang "veta sin platts" Så är det juh bara våra snuskiga fantasier
som spelar oss ett spratt! Och det är inte spisen vi tänker på då![]()
Det är iaf inte våra fantasier. möjligtvis mardrömmar, men inte fantasierJa, titta bara hur det VAR på den tiden det var så på riktigt?!? Filmerna var svartvita, hästar bajsade på gatorna och motorcyklarna gick lika fort som mopeder!Tinatjejen skrev:Hur kul skulle livet va om man bara födde barn och stod vid spisen och gjorde välling eller käk till gubben?Det är iaf inte våra fantasier. möjligtvis mardrömmar, men inte fantasier

Yasha skrev:Ja, titta bara hur det VAR på den tiden det var så på riktigt?!? Filmerna var svartvita, hästar bajsade på gatorna och motorcyklarna gick lika fort som mopeder!![]()
![]()
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller