Kvarglömd hoj i Arningerondellen?

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Hittade den här kvarglömda hojen på väg hem idag. Såg inte vad det är för hoj men känner du igen den så... :)

Bifogat

• Bild112.jpg
    Bild112.jpg
    22.3 KB · Visningar: 562
Cyclops skrev:
2521384 Kom från fel håll så jag såg inte nummerplåten.

Oki då förstår jag :( Men det ser ut som en lustig plats att ställa en motorcykel (eller en moped?) på så den kanske är stulen :gnissla

Cyclops skrev:
2521363 Hittade den här kvarglömda hojen på väg hem idag. Såg inte vad det är för hoj men känner du igen den så... :)

Meh du kunde inte tagit ett varv i rondellen eller? :va Kollat regnummer alt tagit en bättre bild :tummenupp :va

Triggerhappy skrev:
2521401 Ännu lustigare plats att lämna den på om den är stulen....synligt å så menar jag !

Nä inte så lustigt om personen som stulit den fått soppatorsk eller något sånt, då har den säkert ställt den där det hände :tungan

Probotector skrev:
2521572 Nä inte så lustigt om personen som stulit den fått soppatorsk eller något sånt, då har den säkert ställt den där det hände :tungan

Sedan kommer nästa tjuv och tanka upp och kör:rolleyes:

Såg ett program från usa där polisen stälde ut en hoj på ett kriminelt område.
hojen blev stulen 4 gånger innan polisen han få tag i den sista användaren. snacka om sjukt. allt filmades från luften

SilentPlanet skrev:
2521861 Sedan kommer nästa tjuv och tanka upp och kör:rolleyes:

Såg ett program från usa där polisen stälde ut en hoj på ett kriminelt område.
hojen blev stulen 4 gånger innan polisen han få tag i den sista användaren. snacka om sjukt. allt filmades från luften

Hehe exakt :tummenupp
Det var inte några gånger, snacka om märkligt :gnissla

*/ ?>
Back