Kvalite på dessa skinnställ?

Är ialla fall nöjd med mitt, är iofs ganska lappat nu men kommer nog köpa ett likadant när det jag har nu är heldött:)

Tycker att det funkar iallafall, men åsikter är ju som sagt subjektiva:tummenupp

Japp jag tror att det är just Pro Series ställen som har varit dåliga då många som har den älder typen är nöjda. Men de 2 jag köpte var inte bra.

Kul att du är nöjd, men för mig är förtroendet inte så högt för dem.

/spam on

Tycker själv att huvudsaken är att stället är schysst färgmatchat med bågen, sen kan resten kvitta...

/spam off

:D

Men varför åker du halva Sveriges Rokkie 600/1000 i RST:s ställ? Så dåligt kan det ju inte vara.

Berik kör ju apmånga på som rejsar!

Nu får du allt ta och motivera och argumentera för dina åsikter. :)

Nu överdriver du lite. I R600 var vi nog bara 3-4 st av 60 som körde med RST.I R1000 har jag inte så bra koll med att det skulle vara hälften är ju en grov överdrift.

Hur många i SST600, SBK, 125, 250?

Sedan håller jag med dig om att han måste motivera varför Berik är sååå dåliga. (funderar på ett sådant)

Last edited:
Nu överdriver du lite. I R600 var vi nog bara 3-4 st av 60 som körde med RST.I R1000 har jag inte så bra koll med att det skulle vara hälften är ju en grov överdrift.

Hur många i SST600, SBK, 125, 250?

Sedan håller jag med dig om att han måste motivera varför Berik är sååå dåliga. (funderar på ett sådant)

Du har rätt. :whip Inte hälften. Men "en hel del" då, iaf. Vad jag menar är att många kört med RST i många år så att de skulle vara usla borde ju ha uppdagats för länge sedan.

Fortfarande ingen som har ett Held som kan ge lite första-hands-uppgifter? :D

kalajs: Är det sjuk leveranstid eller har du övergett oss :(

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP