Kvalité på Aprilia'n.

mwhaha så eastflower håller med om att yamha yzf och cagiva mito är bättre än aprilia rs för dom kostar mer ?:tungan

edit:

kostar yzf mer igentligen :va

edit 2:

ja de gjorde dom! :FU

inte :(
men bara 200 euro billigare

Yamaha yzf kostar ca 45 000 kr i sverige och en aprilia runt 58 000 kr. Men det var inte de som var frågan. Frågan är inte om någon motorcykel är bättre än den andra, jag säger bara att desto mer du ger desto mer får du. Sen valuta för pengarna är en annan sak.

I denna tråd var det snack om kvalite, inte om vilken motorcykel som är bäst. Alla har sina för och nackdelar.

Diskutera om vilken motocykel som är "bäst" får göras i en annan tråd. Vad man nu definerar som "bäst".

Yamaha yzf kostar ca 45 000 kr i sverige och en aprilia runt 58 000 kr. Men det var inte de som var frågan. Frågan är inte om någon motorcykel är bättre än den andra, jag säger bara att desto mer du ger desto mer får du. Sen valuta för pengarna är en annan sak.

I denna tråd var det snack om kvalite, inte om vilken motorcykel som är bäst. Alla har sina för och nackdelar.

Diskutera om vilken motocykel som är "bäst" får göras i en annan tråd. Vad man nu definerar som "bäst".

menade bara att priset har inget med hojen o göra ! :tummenupp

däremot den bästa hojen.. hm

finns ju ingen, den enda är kass på grusväg medans den andre e bra, denna ena har bäst acceleration eller topp medans den andre har sämre accelteration eller topp, den andra funkar bra i kurvor, den andra på raka långa sträckor,

Aha då förstår jag :)

yepp det finns ingen hoj som "bäst", men det finns en hoj som är bäst för dig :tummenupp

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025