Kvaddade min TZR

HAHAAHAHAH

detta skulle varit filmat... hahahaha fyfan va niice! :yoparty :näsblod :rofl :rofl :rofl :D :lol :lol

Ursäkta mig, men jag får en massa bilder i hvudet som är as roliga.. så jag kan inte hålla mig.. måste bara få skratta ut högt.. hahahahah :rofl :rofl :rofl

HAHAAHAHAH

detta skulle varit filmat... hahahaha fyfan va niice! :yoparty :näsblod :rofl :rofl :rofl :D :lol :lol

Ursäkta mig, men jag får en massa bilder i hvudet som är as roliga.. så jag kan inte hålla mig.. måste bara få skratta ut högt.. hahahahah :rofl :rofl :rofl

Skratta du bara på för det gör jag med nu när jag sitter här och tänker på vad jag kunde ha gjort annorlunda:crash
Det jag måste göra nu är att ta reda på varför den är på maxvarv när man startar den:hojraket

tro mig jag lider med dig men övertrött och lite full försökte jag läsa dethär för en polare i tel, kom 2 rader sen la han på för jag skratta så jag gråt!:rofl

Jag trodde jag stava dåligt:arsele :näsblod

shit är ni inte lite väl hårda nu?

Kolla så att gasvajern inte sitter klämd någonstans?
Öppna förknasaren och gör rent samt kolla när du gasar att allt lirar.

Hoppas du kan fixa upp pärlan igen. Lycka till.

Det var inte läge att skjuta upp testet eftersom chefen mulat gängorna i bakaxeln? Det kanske var tur att du inte kom längre än 30 m.

Tycker dock synd om dig men du har ju några månader kvar på vintern så den hinner nog bli fin innan våren är här.

shit är ni inte lite väl hårda nu?

Kolla så att gasvajern inte sitter klämd någonstans?
Öppna förknasaren och gör rent samt kolla när du gasar att allt lirar.

Hoppas du kan fixa upp pärlan igen. Lycka till.

Tack! Ska kolla upp det. Nu behöver jag bara handla lite mer delar som måste bytas ut så är den så gott som ny!

Det var inte läge att skjuta upp testet eftersom chefen mulat gängorna i bakaxeln? Det kanske var tur att du inte kom längre än 30 m.

Tycker dock synd om dig men du har ju några månader kvar på vintern så den hinner nog bli fin innan våren är här.

Man får väl lära sig av sina misstag:näsblod

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka