Kvällstur som avslutas med lite korv grillning..intressant??

rainman skrev:
Alltså, jag kan hänga med på grillningen, nåt annat blir svårt, om inte schrunken har fixat rd:n =)

Vaddå RD:n :eek: tror du jag osar runt på nån gammal tvåtaktare :confused: DR:n (fattar vad du menar) går som ett skott men är fortfarande isärplockad i väntan på bättre tider!
Har ju en XJ står i garaget :D pappa kommer ju inte hem förrän på fredag :squid !

Erik hänger nog på (antagligen Thundercat också då) sen dyker det nog upp nån mer!
Finns ju lite grillplatser här och där, nära golfbanan vid Kvarntorp eller vid Sandviksbaden (Tisaren) kan ju också vara nåt!
Finns på 0736-740360 eller det nummer som mobilsvaret säger när jag jobbar :fakta

Vart och när ska vi träffas då???

Lövis kunde ju inte förrens 19:30... fast han kan ju iof join med senare (kan ju dra en liten sväng efter grillningen oxå).
Ska vi göra så att vi åker förbi en affär där vi handlar vår mat eller ska man ha fixat allt sånt innan???
Jag kan fixa med lite kol och tändvätska.

schrunken skrev:
Vaddå RD:n :eek: tror du jag osar runt på nån gammal tvåtaktare :confused: DR:n (fattar vad du menar) går som ett skott men är fortfarande isärplockad i väntan på bättre tider!
Har ju en XJ står i garaget :D pappa kommer ju inte hem förrän på fredag :squid !

Erik hänger nog på (antagligen Thundercat också då) sen dyker det nog upp nån mer!
Finns ju lite grillplatser här och där, nära golfbanan vid Kvarntorp eller vid Sandviksbaden (Tisaren) kan ju också vara nåt!
Finns på 0736-740360 eller det nummer som mobilsvaret säger när jag jobbar :fakta

XJ?
jag kan vara på =)

Ska jag ta med mig kol och tändvätska??? eller ska vi elda träpinnar som vi plockar från skogen???
Blir ju så mycket att ta med sig.

Jag, akora och Thundercat på stortorget 18:00, någon mer??? Schrunken, du får nog åka in till stan ändå...

Gemensam åkning i c:a 1,5 timme. Sen åker vi hem till Lövis och grillar där.

Funkar det???

Last edited:
erik skrev:
Jag, akora och Thundercat på stortorget 18:00, någon mer??? Schrunken möter upp vid grillplatsen eller på väg dit. Förslag på grillplats är Hällabrottet då det är lätt att köra ända fram med hojarna.

Jag ringer Lövis så han vet vad som händer...

Erik. skriv ditt nummer här eller skicka ett SMS till mig (070-5460624) så att jag kan ringa dig om jag skulle bli någon minut sen.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul