Kvällsrunda Tokholm kl.18 tors 3 juni 2004

benkar skrev:
råkade bli med skjuts, så det blir inte tokfort,

Det gick inte så fort på motorvägen ändå när jag mötte dig så varför skylla på skjuts... :7peta :näsblod

vill oxå ha hoj...

Tack för turen Benkar. Som vanligt en kalas tur i perfekt tempo för mej och gammel Hondan. Bara en tråkig sak, men men. Glöm inte hojta till nästa gång du kör något liknande. :tummenupp

Kul körning, Benkar. :tummenupp
Tack för att du shanghaiade mig på OK-macken.

Ciao
Peter

Kul, hänger gärna med om ni åker runt väsby nästa gång! Synd bara att alla inte fick vara med hela vägen..

Ghost skrev:
Det gick inte så fort på motorvägen ändå när jag mötte dig så varför skylla på skjuts... :7peta :näsblod

vill oxå ha hoj...

Tog det lugnt eftersom jag var lätt skakad efter att ha upptäckt att jag tappat skjutsen... :( och kunde inte komma på var... :huvet

Nä, jag må någon gång förr eller senare bli av med KK på en rolig krokväg, det kan jag ta, men att torska det på en infartsled, det skulle jag aldrig förlåta mig själv för, så där är jag en sann ögontjänare, max +25... :fakta

/B

Benny SSCC skrev:
Tackar för en trevlig tur. Hoppas det blir fler

Kanske syns på Lördag. :tummenupp

Är IOFS övertjockt med aktiviteteter på lördag, ett gäng klubbpolare nere i Spanien för hjälpa till på racet i Endurance-VM, Bike-weekend osv osv, men blir nog åtminstone ett litet gäng från Rapido som kommer förbi Sunshine runt lunch och kör hojrundan som ni arrangerar!

Rundan 2001 var helt suverän, medans den 2002 var "sisådär" om man ska vara lite diplomatisk... :tungan och 2003 regnade bort... Några bilder från 2002 här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=36&ev_id=36

/B

Last edited:
Corsa skrev:
Kul körning, Benkar. :tummenupp
Tack för att du shanghaiade mig på OK-macken.

Ciao
Peter

Ja.. du såg IOFS lite sliten ut efter att ha varit ute på egen hand och snurrat på krokvägarna i värmen redan innan, men bedömde att du behövde några mil till... :tungan

/B

nån som skall lufta knarren ikväll?

Jag tänkte bröla lite nånstans i tokholm, vore trevligt med lite sällis!

:tummenupp

KaZ

KaZ skrev:
DOH!
det va lite väl tidigt...
men men hinner man så hinner man! /KaZ
Vi kan ta ett fikastopp på Rosenhill fram till 18:30 innan vi drar vidare. Så kan man ansluta där om man vill. Bra va?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...