Kvällsracet i Anderstorp den 1 juli

Detta var nog bland det roligaste jag gjort. Första tävling jag körde och jag kom inte sist :banana

Skulle vara kul och se när tiderna kommer upp om jag förbättrade mitt pb även på sista passet. Men en sänkning med 13 sek är ju inte fy skam det heller :yoparty

Tack till berörda för 3 trevliga race samt ett stort tack till er som arrangera detta evenemang. :krama

Tack ARC för en riktigt bra genomförd tävling!
Hoppas det blir fler tillfällen iår?

Kul att det verkar lyckat. :tummenupp
Sugen som tusan på att köra Anderstorp någon gång.

En för 600cc och en för 1000cc

Jodå rätt skapligt med tanke på att man inte racar längre :)

Hur många prisutdelningar hade Ni?

Men det ser ut att ha gått bra... eller?
(här skulle pysch's pallbild legat, men ikke.. datorer gillar inte mig)

//
B

Tack för en kanonkväll alla som var med! Enligt min mening det roligaste i race-väg hittills 2010!

Bra arrangerat:tummenupp

Grattis Olzen till pallplats och grymt PB!

\m/

Tack för en kanonkväll alla som var med! Enligt min mening det roligaste i race-väg hittills 2010!

Bra arrangerat:tummenupp

Grattis Olzen till pallplats och grymt PB!

\m/

Tackar :)
1.39.33 e inte fy skam, har aldrig kört under 40 innan på denna bana så det var ett stort lyft mig.

Grattis själv, ditt PB e ju inte fy skam det heller :krama

Å stort tack till alla som var med å genomförde detta, å upplägget blev ju klockrent med 3 race å 1 kval :tummenupp

Ja tack ska ni ha, det var en fin kvæll.

En rolig sak var starten till heat 1. Kom bredvid en Kawa med nr 32. Var SÆKER på att det var Gssons gamla 600, tyckte absolut jag kænde igen den. Klippte den snyggt i starten men ut på rakan blev jag duktigt røkt!!! "FAN vad de dær Kaworna GÅR!!!" tænkte jag!:va
Væl tillbaka i depån såg jag att 32:an stod parkerad bredvid och kommenterade att "Fan vad långa ben din hoj har". Ægaren Roger Schymasko (stavníng??) sa "Jo, och ændå tycker jag att den går segt nu med dB-killer i".
"Segt??? Den flyger ju" tænkte jag.
Och i resterande två heat var jag æven dær føre Roger i starten men blev grymt røkt på rakan och børjade allvarligt tro att "Nu håller hojen min på att skæra eller så har den tappat komp eller något" :gnissla

Dags før prisutdelning så ser jag att Rogers hoj ær en tusenkubikare....:)

Kanske jag behåller Yamman ett par race till....

Jaha, då har man äntligen lyckats omvända frugan och har fått greencard för ett kvällsrace:tummenupp (nu Küngen ska det ske efter tusen bortförklaringar:yoparty, hastighetsökningen på Gotland kanske gjorde sitt till med:)).

Efter en koll i kalendern hos Fiver gjorde mig bara lite förvirrad, när finns det kvällsrace nästa gång? Är det 21 och 22 augusti plus 24 september?
Skulle ju behöva öva lite på Anderstorp oxå, då man inte kört där i år, men det fanns ju en del kvällar såg jag. Nr 18 du kan väl förklara:)

Hade ju lite planer på 6-8 augusti oxå, men det var verkligen att tänja på gränserna för vad frugan ansåg acceptabelt:näsblod

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman