magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Lysande!!!

Samåkning någon? Racebuss utgår från Varberg i lagom tid till racet!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att det är förarsammanträde kl.16,00 hittar jag, men när börjar vi köra då?
Ah åh, jag borde köra.Bummer, vad säger ni Sege och Martin? Inte så kul att köra som enda 125'a...
Jag har 1 st, ny i plastpåse, till K5:an. Har för mig att de kostar 271:- st (helt sjukt). Ska tyvärr inte nerDet är ingen här som skall ner till kvällsracet å har ett par såna här "bromspinnar" liggandes.
Jag har 1 st, ny i plastpåse, till K5:an. Har för mig att de kostar 271:- st (helt sjukt). Ska tyvärr inte ner![]()
Det är ingen här som skall ner till kvällsracet å har ett par såna här "bromspinnar" liggandes.
Den skall vara till en Suzuki Gsxr1000 -05, men det verkar som det skulle kunna passa från flera andra modeller.
Pinnen är 4.5mm tjock och 53mm lång.
Har tyvärr fått slå in en torx i mina pinnar då insexen bara snurrade runt för att få loss dom![]()
Det är ingen här som skall ner till kvällsracet å har ett par såna här "bromspinnar" liggandes.
Lysande!!!
Samåkning någon? Racebuss utgår från Varberg i lagom tid till racet!!!
Jag har 1 st, ny i plastpåse, till K5:an. Har för mig att de kostar 271:- st (helt sjukt). Ska tyvärr inte ner![]()
Förtydligande, med lagom tid menas så att man endast hinner rulla ut hojarna och ha däcksvärmarna på under tiden man tankar och hoppar i stället.......
Mozz är ju gammal rutinerad racehjälte däcken blir väll varma när man kör eller?![]()
Japp! Den gick ju inte att få bort så den nya blev liggandes.haha de måste vara den som e rundad på min k5a som köptes av dig![]()
Förtydligande, med lagom tid menas så att man endast hinner rulla ut hojarna och ha däcksvärmarna på under tiden man tankar och hoppar i stället.......
Mozz är ju gammal rutinerad racehjälte däcken blir väll varma när man kör eller?![]()
Ja, du fattar att man är lite stressad ibland.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |