Kvällsracet i Anderstorp den 1 juli

Få minuter på bana??! Förra gången orkade inte förarna fler än 3 race och ett kval. Hur många race brukar ni köra på en normal racehelg?

Men det hade väl jag helt missat kanske!? Okej! :)
Tre race, fan jag orkar inte ett. Nu blir det ju att suga på karamellen för att det är så MYCKET köra. ;)

3 (TRE!!!) race!!! Nu börjar t.o.m jag bli sugen att åka dit...

Vi garanterar inte att det blir just 3 race, vi kör ett kval och så många race som vi hinner innan kvällen är slut.

Kanonbra lösning för oss som är för långsamma/lata för att köra Rookie 1000! Bara komma dit med hojjen och gasa, för att sedan åka hem samma kväll. Inget meck med husvagn, mekaniker, drivor med reservdelar, semester, osv. och allt annat som behövs för totalt 1 timmes åkning under en SM-helg:tummenupp

Så nu hoppas jag att det blir uppslutning så det kan bli ett race, sist Humlan försökte var vi 3 (tre) st tappra som dök upp...

Bra initiativ stefan ;)
Ska testa nya hojen där om lillen hinner bygga klart. Ska lura med mig han och eslöv också. Vi måste ju se med egna ögon den dagen du kör under 40 strecket, inte för att jag tror du kommer att göra det iår ( heller ). Du kanske ska byta märke ? Vi var säkert 3 kawor till salu om du känner att det kniper med yaman =)

Kan du inte spela lite Guns N' Roses i högtalarsystemet inför kvalet i år så man taggar upp lite:confused: Behöver all hjälp jag kan få!!!

\m/

Orkar jag sitta i bilen de 45 min det tar att åka till torpet så kanske man dyker upp...:rolleyes:

Orkar jag sitta i bilen de 45 min det tar att åka till torpet så kanske man dyker upp...:rolleyes:

Har du bara 45 min till Torpet är det ju nästan en plikt ... 45 minuter är bara 3 ggr längre än en baja-på-jobbet-för-man-har-tråkigt-baj!

\m/

Hoppas verkligen det blir fler deltagare än sist så det blir fler tillfällen i sommar, förhoppningsvis i samma regi som förra året :tummenupp

5st
Anmälde mig i båda klasserna, får se vilken hoj jag kör med :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman