Kvällskörning i Beijing Maj 2011 ZX-6R 2009

BeijingRider

Ny medlem
Gick med
3 May 2010
Hoj
ZX-6R 2009
Har ännu inte införskaffat någon gopro kamera så jag lät tjejen sitta där bak o filma.
Körde mellan 70-100 största delen av filmen förutom vid runt 3.20 där jag
nästan når 200 km/h på airport express way.

[YOUTUBE-ID]tvfLg0j3duY[/YOUTUBE-ID]

Fan vad schysst film. Extremt coola omgivningar och det är något med den instabila handen som filmar som gör att jag gillar den här filmen. Vet inte riktigt varför. Men en riktigt skön film är det! :tummenupp

Cool film, egen fil också....nice ;) Snygg stad på kvällen måste jag säga.

Helskönt clip! Håller med om att sättet det e filmat på höjer stämningen! Bra jobbat! :)

snälla skit i gopro fastspänd på tanken som alla andra, låt tjejen fortsätta filma när ni är ute och kör. det är just det som gör hela filmen!!! :tummenupp

riktigt nice film, skön känsla, kul filmat, cool omgivning!

skulle gärna vilja kunna fånga upp motorljudet samtidigt dock. Någon som har något tips på hur man kan lösa det?
Skulle det funka med en mikrofon liggandes i en ryggsäck?

Nej såatte, om man skulle dra o köpa en hoj, sen köra till Beijing!

Sjukt fett, ser riktigt maffigt ut med alla stora byggnader och alla färger överallt.

Mera sånt!

håller med om miljöerna
coolt som fan :)
25+ grader ute också eller?

告訴女孩,她是殘酷的拍攝:)

vilket betyder.."säg åt tjejen att hon är grym på att filma" ;)

Last edited:
snälla skit i gopro fastspänd på tanken som alla andra, låt tjejen fortsätta filma när ni är ute och kör. det är just det som gör hela filmen!!! :tummenupp

riktigt nice film, skön känsla, kul filmat, cool omgivning!

instämmer, helskönt klipp!

skulle gärna vilja kunna fånga upp motorljudet samtidigt dock. Någon som har något tips på hur man kan lösa det?
Skulle det funka med en mikrofon liggandes i en ryggsäck?

Köp en Samsung Galaxy S och tejpa över micken ist. Du får en Android lur som filmar i HD-kvalitet. 16gb internminne och du kan peta i ett 32GB kort. Fan du kan filma hela natten :)
Vad har du gjort av ZX10:an ?

Last edited:
håller med om miljöerna
coolt som fan :)
25+ grader ute också eller?

告訴女孩,她是殘酷的拍攝:)

vilket betyder.."säg åt tjejen att hon är grym på att filma" ;)

haha, tror något gick fel med din kinesiska där :)
Det är runt 30 grader här nu. Måste hålla tempot o för att inte överhetta hojjen i rusning =)

instämmer, helskönt klipp!

Köp en Samsung Galaxy S och tejpa över micken ist. Du får en Android lur som filmar i HD-kvalitet. 16gb internminne och du kan peta i ett 32GB kort. Fan du kan filma hela natten :)
Vad har du gjort av ZX10:an ?

Låter som ett bra tips. Är bara orolig att videon hackar som den gjorde på min gamla Htc Hero.

Jag sålde min ZX10 (2005) och köpte en ZX6 (2009)
Kändes lite drygt i början att inte ha samma drag men nu när jag är mer van vid växlandet på den så känns det jävligt skönt, bra drag i den också och inte lika våldsamt att poppa lite wheelies heller.
Kurvorna känns så extremt mycket bättre också.

Last edited:
Skön film och skön liquid D'n'B till den. Helt rätt helt enkelt! :) Vad heter låten?

Håller med alla andra, cool film. Har aldrig känt mig sugen på att resa till Kina men efter denna rulle blev man verkligen intresserad.

Ang. ljudet... ha en extern mic som du kränger på en "muff" och sen sätter den där den inte utsätts för så mycket fartvind. Exakt var detta är vet jag inte men jag skulle testa under sadeln/hjul"huset" där bak alternativt bakom glaset vid instrumentpanelen.

Sen finns det olika mic:ar också... en del är "riktade" och snappar bara upp ljud i ett snävt område. Sådana är grymma om man lyckas hitta en placering som bara plockar upp motorljudet men är svåra att placera bra.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra