Kvällskörning i Anderstorp med Fiver den 28 augusti 2012

Bäverkläpp också, skulle litat på min intuition. :huvet

tog en chansning och den gick hem, hade inte varit värre än att man hade fått vända men för en gångs skull hade jag lite tur:banana

Till och med jag var skeptisk till att det skulle bli någon körning igår, men än en gång så hade vi tur med vädret.:yoparty
Jag kommer nog att åka även om dom lovar snö, för i Anderstorp är det ju alltid bra väder.

Lite film från igår http://thepiratebay.se/torrent/7581165

edit: omkörningen vid 4:17 var inte ritkigt snäll (var en som var ännu närmare i startkurvan men lyckades nog inte filma det) och undrar vart killen vid 8:17 är påväg? :hihi

Last edited:

edit: omkörningen vid 4:17 var inte ritkigt snäll (var en som var ännu närmare i startkurvan men lyckades nog inte filma det) och undrar vart killen vid 8:17 är påväg? :hihi
Ja den omkörningen var sur. Han förstod nog inte vad som kunde hända. Han kunde ju gått högre och lämnat plats åt dig, oavsett hur du går ut ur svängen. Eller så missbedömde han totalt din fart och trodde kanske du skulle vara längre bort. Ouppmärksamt. Hur som, så var det taskigt att köra så där tight.

Bra film! :tummenupp Har du mer material som inte fick komma med?

Ja den omkörningen var sur. Han förstod nog inte vad som kunde hända. Han kunde ju gått högre och lämnat plats åt dig, oavsett hur du går ut ur svängen. Eller så missbedömde han totalt din fart och trodde kanske du skulle vara längre bort. Ouppmärksamt. Hur som, så var det taskigt att köra så där tight.

Bra film! :tummenupp Har du mer material som inte fick komma med?

Är filmat med såndär "keychain cam" som kostar 20 dollars på ebay, förra året när jag använde den räckte batteriet i ca 30min men nu räckte det bara i 14 resp 13min. Så lyckades bara filma 2ggr och ladda batteriet resten av tiden ;) får lösa det på nåt sätt, ska nog försöka plocka 3.7v direkt från hojen.

Iaf, allt där man ser andra hojar är med, det jag klippt bort är när jag är ensam på banan för det e ju inte kul för nån annan att se

Till och med jag var skeptisk till att det skulle bli någon körning igår, men än en gång så hade vi tur med vädret.:yoparty
Jag kommer nog att åka även om dom lovar snö, för i Anderstorp är det ju alltid bra väder.

du gasade på rätt bra får jag säga!

super najjsiga foton ju.. jag ser ju nästa ut att kunna. Bockar och bugar..

För två veckor sen var kvällskörningen i Falkenberg det roligaste jag gjort i hela mitt liv.. Denna kväll tog över 1a platsen:tummenupp

Tack Fiver för en kanon kväll och sorry alla som fick köra om å passa sig för en noob som jag :tungan

Får inte fram filmen... när jag väljer download kommer de bara en massa skit där jag behöver va medlem å skit .. Hur gör jag för att se :) ?

Får inte fram filmen... när jag väljer download kommer de bara en massa skit där jag behöver va medlem å skit .. Hur gör jag för att se :) ?

Ber om ursäkt, trodde alla kände till piratebay och torrents.

För att använda torrents behöver du en bittorrent klient tex http://www.utorrent.com/utorrent-plus/index/frmnvh (bara klicka på "free download" och installera)

sen när du har en bit-torrent-klient installerad är det bara att klicka på "get this torrent" på piratebay sidan, under download. den gröna knappen det står download på är bara reklam för annat dynga och bör undvikas.

Nu när du gjort demhär 2 stegen behöver du aldrig mer betala för datorprogram/spel/musik/filmer som bonus ;)

Är filmat med såndär "keychain cam" som kostar 20 dollars på ebay, förra året när jag använde den räckte batteriet i ca 30min men nu räckte det bara i 14 resp 13min. Så lyckades bara filma 2ggr och ladda batteriet resten av tiden ;) får lösa det på nåt sätt, ska nog försöka plocka 3.7v direkt från hojen.

Iaf, allt där man ser andra hojar är med, det jag klippt bort är när jag är ensam på banan för det e ju inte kul för nån annan att se
Aha på så vis. Jag köpte också en kamera på ebay, en kinesusling, men den funkar rätt bra. Bilden är helt ok, men det är något vajsing med ljudet i min, och så stöder den inte större minneskort än 4GB, fast det står den ska klara 32GB. Fultrimmade kineskort antagligen, har provat med flera olika SDHC men icke. Hur som, kommer man ihåg att tanka över filmen från kortet varje timme så verkar batteriet hålla bra längre än så. Sök på Waterproof 720P action sport camera. Kostar runt en femhundring om man köper till billaddare och sugkoppsfäste.

Jag är iaf glad du lyckades klämma in mig i videon. :brynad Aldrig sett mig själv köra, så det var skoj.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT