Kvällskörning i Anderstorp med Fiver den 14 augusti 2012

Vem var det som körde en röd hoj som i princip stannade minst 2gånger varje pass? Blir bättre flyt för alla om man kollar sina grejor, och fungerar dom inte så ser man till att det fungerar innan man går ut igen.

Vem var det som körde en röd hoj som i princip stannade minst 2gånger varje pass? Blir bättre flyt för alla om man kollar sina grejor, och fungerar dom inte så ser man till att det fungerar innan man går ut igen.

Ja de va nån äldre maskin som verkade ha lite svajande driftsäkerhet minst sagt! När den väl gick verkade de dock gå relativt fort :va

Jag såg även nån hoj i gatpasset som rök oroväckande mycket... "nej det va inte hjulspinn" =)

Nej, jag körde efter den hojen. Plasten i cutsen som brann. Även reg skylten satt löst! Körde länge efter honom och lyckades komma in efter honom i depå, stannade jämte och sa att det ryker nått fruktansvärt om din hoj. Han bara rycker på axlarna och kollar bort. Sen kommer Skalman förbi och säger att det brinner i hojen, då blir det en jävla fart på honom..
Att man kan vara så nonchalant..
Höll ju på att svimma bakom honom av alla plastgifter, tappade fokus på all körning!

Nej, jag körde efter den hojen. Plasten i cutsen som brann. Även reg skylten satt löst! Körde länge efter honom och lyckades komma in efter honom i depå, stannade jämte och sa att det ryker nått fruktansvärt om din hoj. Han bara rycker på axlarna och kollar bort. Sen kommer Skalman förbi och säger att det brinner i hojen, då blir det en jävla fart på honom..
Höll ju på att svimma bakom honom av alla plastgifter, tappade fokus på all körning!

Haha varför körde du inte om alternativ tagit det lugnt nån minut så att du slapp ligga i röven på honom?

Det är så träligt med sånt folk! Är väl bara att ta till sig av tipset och lösa problemet. Man ska ju inte behöva vara orolig att få en jävla skylt i huvudet? Eller ligga bakom en hoj som brinner. Nej, bort från banan och kör när du har en hoj som fungerar utan att störa dom andra på banan.

Haha varför körde du inte om alternativ tagit det lugnt nån minut så att du slapp ligga i röven på honom?
Blir lite dumt om alla tänker lika dant. Vi låter den skithojen köra först så väntar vi tills vi har klart sikte igen :).

Finns en film under forumet filmer/bilder- Anderstorp
spola fram till 8min och 15s sen dyker du och jag upp på vänstersidan!
Hinner se ett par goa svängar:)

Finns en film under forumet filmer/bilder- Anderstorp
spola fram till 8min och 15s sen dyker du och jag upp på vänstersidan!
Hinner se ett par goa svängar:)

Missade visst att svara med citat.... Skulle vara ett svar på detta från Jensen:
Ja det var kul att köra av sig lite på bana igår, synd med alla krascher i gatgruppen bara! Bara tredje passet som man fick in lite flyt i körningen.

Såg två personer som fotade, så om någon vet vart det kommer upp bilder så tipsa gärna här!

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back