Kvällskörning Anderstorp 2013-09-03

Mysteryland

Ny medlem
Gick med
11 May 2012
Hoj
ingen
Jag hade med mig kameran och fånga en massa licens och gatåkare på bild och är du intresserad av att se om du fastnade denna varna och soliga kväll eller bara gärna vill ha en bild på dig på banan så kollar jag gärna om du fastnade ;)

aprilia rsv 2006

hej
fick du någon bra bild på en aprilia rsv 2006 svart/ röd som gubbkörde vore det kul att se den.
mvh
pär
Jag hade med mig kameran och fånga en massa licens och gatåkare på bild och är du intresserad av att se om du fastnade denna varna och soliga kväll eller bara gärna vill ha en bild på dig på banan så kollar jag gärna om du fastnade ;)

Tror bara jag har nån enstaka från mål och start kurvan på.den. Kan skicka via mail i morgon under dagen, har tyvärr stängt datorn för kvällen, surfar via mobilen just nu.

Ja den vet jag att jag har kanon bilder på. Skicka ett privat meddelande med mail adress jag kam skicka några till. Bilderna är för stora för att lägga direkt här. :-)

Vmopaha jag hade bara fångat dig en gång rakt framifrån vet inte om det intresserar dig?!

Har du någon bil på en svart R1:a tror jag hade nr 35. Körde i gatgruppen. Svart skinnställ och svart hjälm

Kan inte på rak arm komma ihåg om där var några på den men kollar upp det. Är på tävling i Karlskrona just nu. Så letar fram bilder till alla som jag lovat när jag kommer hem :-)

Hej,
Fastnade en röd/vit R1från gatgruppen? Tror jag hade 33, svart/vit hjälm o skinnställ.

Fotograferade många vita cyklar, får kolla på datorn när jag kommer hem från tävlingen som jag fotar i Karlskrona.men tror jag fångade dig på minst en bild.

Mattgrå R1 12a med svartvitt skinnställ och blåaktig hjälm gulväst med 49 tror jag!?

Hej. Har något på en svart Honda med #65 på vita plåtar är jag intresserad!
Med vänlig hälsning, Daniel

Fick du några bilder på vit/blå gsxr 1000 k9 i licensgruppen hade svart hjälm och skinnställ med vita stövlar

Ok tack skickar mail adress till dig i pm

Hoppas jag har svarat alla och de som jag hade bilder på har fått, om inte skicka ett privat meddelande så vi kan få ordning på det. Jag finns ofta (nästan alltid) på heldagars och kvällsträningarna på knudan, anderstorp och falken. Så säg till innan så är ju betydligt enklare att få dig att fastna i linsen :tummenupp

Hej

Jag körde i gatgruppen med en grön/svart Kawasaki ZX10R med Monsterkåpor på.

Har du några bra foton på mig?
kristerskoglund@gmail.com

//Krister

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...