Kvällens stora händelse - SH Poker eller "Vuxna män gör saker tillsammans"

jag blev tvungen att ställa in kearmiken då jag började få panik med tiden, börjar jobba kl 22.00, 7 4 suited men det gick inte så bra men jag ser mig själv som den moraliska vinnaren ändå:D

Fan, vart för ofokuserad sista 10-15 minuter, förlorade i runda slängar 8000 marker under den korta perioden O_o (från andra till åttonde plats)
trött jag blir på mig själv :tungan :)

Men det vart riktigt roligt att lira med er grappar! Räkna med mig i fortsättningen :yoparty

Fack! Nu har jag ju verkligen spelat i onödan....sluta 5:a....men det var ju rätt kul.

Fack! Nu har jag ju verkligen spelat i onödan....sluta 5:a....men det var ju rätt kul.

Ryka på pottkanten är surt!

Själv hade jag en del medflyt. Tror inte jag förlorade en showdown innan heads-up:et även om det sällan blev några stora potter...

Kul turnering boys! När är nästa?

Jag antar att vi får försöka överleva nyår först. Efter trettonhelgen kan väl vara lämpligt. Låta folk få komma hem i lugn och ro efter helgerna.

Last edited:
grattis Ingel, du spelade (tight, iallafall från och med du joinade "mitt" bord) och riktigt bra, värdig vinnare! skönt att veta att mina marker hamnade i rätt ficka direkt ;)

va fan werzion, jag som så generöst gav dig mina marker trodde ju att du skulle ta hem segern:mad: :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti