Kvällens idol-omgång: Vem var bäst?

Vem var din favorit i kvällens program?

• Antal röstningar
    0

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Jag har precis sett kvällens idol-omgång och självklart har jag ju mina favoriter, så jag tänkte höra vad ni andra tyckte (om det nu inte bara är jag som tittar på idol :tungan). Eftersom det kan vara svårt att bara välja en så får ni gärna skriva lite i tråden också.

Jag grupperar deltagarna i tre grupper:

Bästa gruppen:
Jonah: Skön röst och riktigt säker på scen.
Sibel: Grymt skön version av Imagine. Framkallade rysningar.
Sebastian: En grym show med sanslöst tight sång.
Agnes: Förmodligen bästa rösten i hela startfältet, både när det gäller ton och tonsäkerhet. Lät som en färdig artist.

Mellangruppen (varken bra eller dåligt):
Mariéme: Skön ton men lite orytmiskt ibland.
Ola: Också skön röst, men tyvärr lite wailsoppa.
Måns: Stor karisma, mindre bra sång. Balanserar på gränsen till bottengruppen i mina öron.

Bottengruppen:
Jens: Ganska tråkigt framträdande. Dåligt uttal och osäker sång.
Elina: Skriker gärna högt och mycket, men det blir jobbigt när hon inte träffar tonerna.
Cindy: Skriker gärna ännu högre än Elina. Inget roligt alls.
Maria: Oj, vad falskt! Väldigt synd, för hon har en fin ton.

Ni behöver inte skriva lika mycket som jag, men säg gärna någonting. :tummenupp

Mina favoriter är Marieme och Jonah. Dessa kan verkligen sjunga!
det är bara synd att det är en massa små tjejer som sitter och röstar så därför går folk som inte kan sjunga alltid vidare eftersom de har ett fint ansikte.

Men det märks att lite äldre folk som röstar eller säger vad de tycker röstar på de som verkligen kan sjunga.

Tyvärr så tror jag att någon "snygging" kommer att vinna det hela eftersom han är alla flickors dröm...

snowwhite skrev:
Mina favoriter är Marieme och Jonah. Dessa kan verkligen sjunga!
det är bara synd att det är en massa små tjejer som sitter och röstar så därför går folk som inte kan sjunga alltid vidare eftersom de har ett fint ansikte.

Men det märks att lite äldre folk som röstar eller säger vad de tycker röstar på de som verkligen kan sjunga.

Tyvärr så tror jag att någon "snygging" kommer att vinna det hela eftersom han är alla flickors dröm...
Jo, det är lite synd att många som röstar verkar gå enbart efter utseendet. Personligen är jag allergisk mot falsksång och tycker det skulle vara trist med en vinnare som inte kan sjunga rent.

morlock skrev:
Vart är "Är du dum på riktigt LR?"-alternativet? :7peta

:hihi
Tja gillar man inte idol så behöver man ju inte svara, eller kanske kan man svara på ett bättre sätt. Jag gillar inte de artister som kommer av sådana här tävlingar; jag har varken Darins eller Daniels skivor. Dock tycker jag att programmet är förbannat roligt att se (även om jag i grund och botten är hårdrockare). Det är roligt att se utvecklingen från första gången man såg deltagarna fram tills nu, när flera av dem redan låter som proffs. Men det är ju jag det...

Calmanders skrev:
Zzzzzzzzzzzz...
Skit i och spamma ner min tråd, tack.

Last edited:
morlock skrev:
Notera att jag inte svarade utan frågade.
:rolleyes:
Det är fortfarande ett svar i min tråd. Jag fick uppfattningen att du hånade mig, och då spelar det knappast någon roll om du gjorde det med en fråga eller med ett påstående, eller hur?

Fred00 skrev:
Det är fortfarande ett svar i min tråd. Jag fick uppfattningen att du hånade mig, och då spelar det knappast någon roll om du gjorde det med en fråga eller med ett påstående, eller hur?

Jag tror inte han hånade dig, men det är numera standard att ha med alternativet "Är du dum på riktigt LR!?" i forumets pollar.. :hihi

Zee skrev:
Jag tror inte han hånade dig, men det är numera standard att ha med alternativet "Är du dum på riktigt LR!?" i forumets pollar.. :hihi
Okej, då är jag med! :) Jag har inte hängt här så mycket den senaste tiden. Blir mest en liten koll någon gång ibland.

MattE. skrev:
Tog Elina för hennes bästa kompis går i min klass :va
Ah, en klassiker. "Jag röstade på henne för att jag känner någon som känner någon som..." :D

UrbanTiger skrev:
Flervalspoll och öppen redovisning av röster... Fan de e ingen sport med tattatpollar :4skrika
Jag kanske är lite trög ikväll, men vad menas med öppen redovisning av röster? Att man kan se ställningen innan man röstar, eller?

Fred00 skrev:
Jag kanske är lite trög ikväll, men vad menas med öppen redovisning av röster? Att man kan se ställningen innan man röstar, eller?
Att man kan se vem som röstat på vad.

Fred00 skrev:
Ah, en klassiker. "Jag röstade på henne för att jag känner någon som känner någon som..." :D

Bara det att Ellen i min klass och Elina verkligen är bästa kompisar... men visst det är nog sådär ofta..

UrbanTiger skrev:
Ja de väljer du i samma skärmbild som när du knapprar in svarsalternativen.
Testa i testforumet så du vet hur de funkar.

Standars är att den är sluten och att det är en-valspoll.
Okej, men går det att ändra den nuvarande pollen till en öppen sådan?

morlock skrev:
Notera att jag inte svarade utan frågade.
:rolleyes:
notera på att ge fan i att spamma sönder trådar med dina frågor då, han gav alternativen, passar dom inte så dra till nästa tråd istället för att vara så tuff kille:)

Sebastian är så jävla grym tycker jag, alltså man vill ju bara se mer och mer.
Sibel: grym röst.....

ps. notera att jag inte läste hela tråden innan jag svarade :3freak
Sorry Morlock

Fred00 skrev:
Skit i och spamma ner min tråd, tack.

Men oj då lilla fröken, blev du stött nu?
Jag uttryckde min åsikt på ett forum, vilket
är en jääävla skillnad från spam, som du vill kalla
det. Men eftersom detta inte leder någonvart
så tycker jag du kan suga kuk och sen dra
åt helvete, ok?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...