Robz
Guest
Utan att göra anspråk på Besserwisser-titeln, bör knäskrap undvikas på allmänna vägar å i SYNNERHET när avbärarräcken finns i angränsade vägkant

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robz skrev:Utan att göra anspråk på Besserwisser-titeln, bör knäskrap undvikas på allmänna vägar å i SYNNERHET när avbärarräcken finns i angränsade vägkant![]()
![]()
![]()
Caffe skrev:ehum... Hur hittar en annan till denna fabulösa kurva??![]()

Tom skrev:Några bilder till, från andra hållet.
Lite mörka tyvärr.
Först Den Oljekylde.
Tom skrev:Sen Anciol.
GSXR1100R skrev:Ähh det är gay att knäskrapa.
Hur f-n gör dom![]()
Robz skrev:Utan att göra anspråk på Besserwisser-titeln, bör knäskrap undvikas på allmänna vägar å i SYNNERHET när avbärarräcken finns i angränsade vägkant![]()
![]()
![]()
maverick_750rr skrev:hur var hennes rumpa modifierad?![]()
Såg ju ut att vara helt "original"...
750RR - fina bilder

Inte farligt att knäskrapa - jag gör det så fort jag kommer åt PÅ BANA... glöm att du kan få upp temperaturen på sidorna på däcken genom att gasa rakt fram. Tvärtom kan man i rondeller jobba upp arbetstemperartur, å då göra säkra skrap.Gildemeister skrev:Du har just gjort dig till Besserwisser
Var ligger det farliga med att knäskrapa.
Varför ska man undvika det... Menar du att man alltid ska åka så sakta att man inte behöver eller? Hade du sagt rondeller eller på en parkering med kalla däck hade jag hållit med dig.

Tom skrev:Om du menar denna busa så finns du på bild
Säg till om du vill ha den mer högupplöst, den är ju lite förminskad för att passa på forumet.
Det är dock inte jag som stod bakom kameran denna gång, utan jag tror det är den Oljekylde.

Robz skrev:Inte farligt att knäskrapa - jag gör det så fort jag kommer åt PÅ BANA... glöm att du kan få upp temperaturen på sidorna på däcken genom att gasa rakt fram. Tvärtom kan man i rondeller jobba upp arbetstemperartur, å då göra säkra skrap.
Har en kompis som fick highsider, passerade ett räcke, dönade in i dikeskanten och fick cykeln i ryggen - 6 månader rehab... men visst - skrapa du på! Speciellt med trän vid vägkanterna![]()
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!