kurviga vägar från Gbg till Malmö?

dewil

Sporthojsnörd
Gick med
5 May 2003
Hoj
Harley Davidson Sportster- 00
Som rubriken lyder. Nån som har tips på de kurvigaste vägarna från gbg till malmö?
Funderar på o ta motarden ner till tjejen men har ju ingen lust o köra 30 mil motorväg! :huvet

mycket tacksam för tips!

dewil skrev:
2305634 Som rubriken lyder. Nån som har tips på de kurvigaste vägarna från gbg till malmö?
Funderar på o ta motarden ner till tjejen men har ju ingen lust o köra 30 mil motorväg! :huvet

mycket tacksam för tips!

Kör längs kusten, det är skitfint. 158:an till Särö och sen Varbergsvägen söderut. Då kör du igenom trevliga ställen som Åsa och Frillesås och får dessutom en fin vy över kärnkraftverket i Ringhals. Efter Varberg vette skråen hur man kör, det var där jag tröttnade på E6:an och svägde av när jag körde norrut sist.

Crowley skrev:
2306304 Kör längs kusten, det är skitfint. 158:an till Särö och sen Varbergsvägen söderut. Då kör du igenom trevliga ställen som Åsa och Frillesås och får dessutom en fin vy över kärnkraftverket i Ringhals. Efter Varberg vette skråen hur man kör, det var där jag tröttnade på E6:an och svägde av när jag körde norrut sist.

Hehe.. ja E6an e ju inte speciellt spännande! Körde me Rettan till Helsingborg o tyckte det va plågsamt. Vill inte ens försöka med motard! :tungan

tack för tipset!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard