Kurs i Kista, bra hotell?

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag ska gå en kurs i Kista, kursen är en hel vecka. Finns det några vettiga hotell i Kista och kan man bo där en hel vecka utan att dö av uttråkning? Är det bättre att bo i City och ta tunnelbanan ut till Kista? Jag är väldigt sällan i Stockholmstrakterna så jag hoppas att någon av er infödingar har några vettiga åsikter om detta.

Fast om man ska hänga en vecka i Kista så dör man nog. Första dagen kan man knalla runt i Kista centrum. Andra dagen kanske man kollar bio i Kista centrum. Tredje dagen i Kista centrum börjar man nog ledsna en smula och hamnar på O'learys för öl och gocart, men därefter går det utför!
Men å andra sidans kan man ju lika gärna bo där och åka in till stan på kvällen, som att bo i stan och åka in till Kista varje morgon för att gå på kursen.

Pendlade upp till Kista en och ibland två nätter/vecka för ett par år sen. Det blev hotel i Kista en gång sen hotel i City och tunnelbanan varje morgon. Fanns förvisso inget Scandic Tower på den tiden så jag vet inte om det blivit bättre men det var jävligt dött i Ericsson-kvarteren efter kontorstid.

Victoria Tower för en natt eller två, men annars skulle jag LÄTT bo inne i stan. Tar 20 min med tunnelbanan. Blåa linjen raka spåret från T-Centralen utan byten.

Kista är helt värdelöst om du inte gillar att gå fram och tillbaka i en galleria all din lediga tid.

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...