Kunniga umeåbor..

• Thread starter Thread starter kjuze
  • Start date Start date
Mitt på ska kedjan ha ett spel på ca 3 cm. Drar du ut kedjan från bakdrevet ska det knappt gå att röra kedjan. Ser du mer än halva kuggen är kedjan kass.

Vart är hojen då?

Är hojen i umeå måste det ju finnas någon som kan skänka en halvtimme till dig tycker jag. Annars jäklars. :fatta!

Annars lycka till. Jag hade tur jag. Hoppas detsamma för dig!

Scott Sexpump skrev:
Är hojen i umeå måste det ju finnas någon som kan skänka en halvtimme till dig tycker jag. Annars jäklars. :fatta!

Annars lycka till. Jag hade tur jag. Hoppas detsamma för dig!

Den är inte här nu, men jag har ordnat så att säljaren kör hit den på en släpvagn. :tummenupp

Jag tror också jag kommer bli nöjd som någon skrev tidigare, men vad händer om man inte blir det. Massa grejjer så måste bytas på studentekonomi är aldrig skoj!

Föresten, var de du som köpte den där R6:an häromdagen med silvrigt på kåpan längst ner? SNYGG!

Jamen ok. Det säger ju lite grann om säljaren tycker jag. Måste vara över 10-15mil om han ska köra den med släp till dig?!? Läge för prut då!

Nä, det är ju aldrig kul att behöva börja fräscha upp den. Men samtidigt så har du fått en del info på tidigare inlägg. Du bör kunna pruta lite grann här. Samtidigt, se till att inte ha för bråttom bara.

Jo, det var jag som köpte den! Den var fin!

kjuze skrev:
Den är inte här nu, men jag har ordnat så att säljaren kör hit den på en släpvagn. :tummenupp

Jag tror också jag kommer bli nöjd som någon skrev tidigare, men vad händer om man inte blir det. Massa grejjer så måste bytas på studentekonomi är aldrig skoj!

Föresten, var de du som köpte den där R6:an häromdagen med silvrigt på kåpan längst ner? SNYGG!

Jag hjälper gärna till, men jag är varken kunnig eller en bra förare. Åk hellre förbi klubben och kolla om nån där kan hjälpa dej, den ligger vägg i vägg med Östra Paviljongerna (där man skriver tentor) så det är inte svårt att hitta dit. Om du inte får tag på nån där kan du ju skicka ett PM med ditt mobilnr så ringer ja upp, men det blir senare för nu ska ja ut å brumma...
Vilken tid skall han komma förresten?

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...