Kungabildtråden

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Bildförfalskarna står sig slätt i dessa dagar när bildanalytikerna mha den senaste tekniken obenhörligt kan avslöja att tex den här kungabilden har blivit manipulerad på ett flertal ställen.
kungen.jpg
  • Någon har ritat ett plus mitt på bilden
  • Någan har ritat dit vinklar i hörnen
  • Området kring kungen har gjorts ljusare
  • Någon har skrivit EXPR i övre högra hörnet

Det är ju knappast Terjeklass på det hela, men ett par addade lodjur i den miljön kanske hade varit lite väl genomskinligt..

Tror fanken det blir liv när en sådan bild kommer ut. Knugen får ju inte vara med och leka..
Om det nu inte är en ung Marve Flexnes på bilden..

Oavsett om Knugen är med på nån av bilderna eller inte, är det någon som tvivlar på att han varit på privat porrklubb????

Oavsett om Knugen är med på nån av bilderna eller inte, är det någon som tvivlar på att han varit på privat porrklubb????

Nä, men so what. Låt den arme fan va i fred. Kan väl inta vara någon höjdare att vara så sinnessjukt påpassad jämnt. Med det jobbet kan jag ha en hel del förståelse för att han måste trösta sig på porrklubb, med kaffeflickor etc.

Personligen e ja för monarkin... Men ingen rök utan eld? De ja ogillar SKARPT e häxjakten på offentligt folk... Oavsett vem de e...

Fast enligt säkra uppgifter från en känd naturfotograf så skulle detta vara orginalbilden innan den retuscherades.

344333n.jpg

Som Kung borde han väl få göra vad fan han vill, vad är annars poängen med att vara kung? Vänta bara tills jag tar makten som envåldshärskare, då kommer huvuden att rulla.....

Fan vilken mysig fest,,, jag skiter väl i om kungen skulle vara på samma fest. Och snygg bikini har hon ju.

Jag tycker det liknar Palme!

Kräv svar av Juholt genast!

Bilden som EXPRESSEN publicerade är ju inte den enda med Kungen i komprometterande situationer.

Med hjälp av mina kontakter i den undre jorden har jag lyckats få tag på några av de andra som jag kommer att publicera exklusivt här i sporthoj.com.

911.jpg

Det mest pinsamma med hela den här historien är allt runt om kring med hur hans vänner ryckt ut för att rädda hans ansikte på ett synnerligen amatörmässigt sätt i klass med Juholt. Inte nog med att de gjort bort sig själva totalt har de även sett till att den här historien fått större uppmärksamhet än den borde. Det är ju komiskt att de betalt flera hundra tusen för dessa bilderna - som sedan manipulerats av gangsterkungen själv. Förbättringar säger han sig ha gjort. I hans kläder hade jag anlitat proffs och sett till att det var oerhört svårt att avgöra om det var förfalskningar eller inte. Det är stor komisk nivå på kungens försvarstal, till vännernas räddningsaktion och nu gangsterkungens manipulation av bilderna på eget bevåg. Alla totalt bortgjorda. Medierna ska vi inte tala om. Hoppas de kan lägga fokus på viktigare frågor nu.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet